شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

«قطب‌الدین صادقی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«تبعیض» عامل اصلی تمامی مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر است/ امیدوارم مدیران جدید تدبیری برای «رفع تبعیض» در این حوزه داشته باشند

قطب الدین صادقی در نشست خبری فیلم «انارهای نارس» در جشننواره فیلم فجر

سینماپرس: دکتر قطب الدین صادقی فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مترجم، کارگردان تئاتر، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اولویت های فرهنگی دولت چهاردهم گفت: مقوله تبعیض در همه سطوح بیداد می کند و مدیران و سیاست گذاران کلان فرهنگی باید تدبیری عاجل اندیشه کنند تا این تبعیض ها از بین برود و شایسته سالاری در این حوزه مهم و ارزشمند حاکم شود.

این فارغ التحصیل دانشگاه سوربن فرانسه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: حوزه فرهنگ و هنر مشکلات متعددی دارد اما اگر بخواهیم از مهمترین آن ها نام ببریم تبعیض است؛ تبعیض عامل اصلی تمامی مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر است و امیدوارم مدیران جدید تدبیری برای رفع تبعیض در این حوزه داشته باشند.

استاد دانشگاه های «سوره»، «هنرهای زیبا» و «صدا و سیما» تأکید کرد: مقوله تبعیض در همه سطوح بیداد می کند و مدیران و سیاست گذاران کلان فرهنگی باید تدبیری عاجل اندیشه کنند تا این تبعیض ها از بین برود و شایسته سالاری در این حوزه مهم و ارزشمند حاکم شود.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: باید برای نیروهای متخصص و حرفه ای امکان کار و فعالیت فراهم شود و دیگر هرگز حتی برای لحظه ای شاهد تبعیض قائل شدن میان اهالی فرهنگ و هنر نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.