چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

وزیر میراث فرهنگی:

تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی شکسته شد/ برای اولین بار در تاریخ هر شب ۵۴۰۰ نفر در تخت جمشید شاهد برگزاری کنسرت هستند!

عزت الله ضرغامی

سینماپرس: وزیر میراث فرهنگی گفت: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی در دولت شهید رئیسی شکسته شد. سال‌ها هنرمندان علاقمند بودند در این فضا کنسرت برپا کنند.

به گزارش سینماپرس، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: در نشست منطقه‌ای سازمان گردشگری جهانی در فیلیپین تاسیس مرکز موضوعی بین المللی صنایع دستی وگردشگری در اصفهان به تصویب رسید. این بحث ۱۰ سال جریان داشت و با اقدامات خوبی که در معاونت صنایع دستی و گردشگری انجام شد با سخنرانی رئیس سازمان جهانی گردشگری تاسیس این مرکز در اصفهان به تصویب رسید.

ضرغامی بیان کرد: سال‌ها هنرمندان موسیقی علاقه داشتند که در مراکز تاریخی ما کنسرت موسیقی برگزار کنند و از آن فضا برای ترویج هنر و به ویژه موسیقی استفاده کنند. برای اولین بار در تاریخ هر شب ۵۴۰۰ نفر در تخت جمشید شاهد برگزاری کنسرت هستند. این کنسرت‌ها در آینده نزدیک بین‌المللی خواهد شد که مردم ایران در سراسر دنیا بتوانند از این کنسرت‌ها دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.