جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

رئیس سازمان سینمایی:

از همه اهالی سینما، فرهنگ و هنر دعوت می‌کنم که اگر معتقدند «باید تغییراتی صورت بگیرد» تا پایای رای‌گیری «پای صندوق» بروند!

انتخابات ریاست جمهوری 1403

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی، گفت: معتقدم هر کس به سرنوشت خود علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند تا در تعیین سرنوشت خودش تاثیرگذار باشد.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی صبح امروز به حضور در تالار وحدت حاضر شد و ضمن شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم انتخابات پرشور پیش روی ما باشد. معتقدم هر کس به سرنوشت خود علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند تا در تعیین سرنوشت خودش تاثیرگذار باشد.

وی افزود: حس اینکه ما هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم و نمی‌توانیم در سرنوشت خود تاثیر گذار باشیم حسی غلطی است که از طرفی مخالفان نظام اسلامی ما القا می‌شود رد حالی که اینطور نیست.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: واقعیت این است که با همین رای است که می‌توانیم تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

خزاعی گفت: از همه اهالی سینما، فرهنگ و هنر دعوت می‌کنم که اگر معتقدند باید تغییراتی صورت بگیرد، تا پایای رای‌گیری پای صندوق بروند.

رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: اگر معتقدیم کارهایی که آقای رئیسی شروع کرده و هنور به اتمام نرسیده باید تمام شود و مسیری را که دولت سیزدهم آغاز کرده بود امیدوارم تمام این پروژه‌ها در آینده بتواند تکمیل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.