جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

وزیر ارشاد:

ان‌شاءالله مردم به تداوم مسیر خدمتگذاری اقبال نشان دهند

انتخابات ریاست جمهوری 1403؛ محمدمهری اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از رای دهی به نامزد منتخبش در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم ایران امروز پشت سر هر نامزدی قرار بگیرند رئیس جمهور همه مردم ایران است و وظیفه ما کمک به این منتخب است.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی پس از رای دادن در تالار وحدت در جمع خبرنگاران گفت: مردم با حضور پای صندوق‌های رای، بلوغ سیاسی بالای خودشان را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در یک هفته دو انتخابات سراسری بزرگ با حضور مردم در حال برگزاری است، شاید این شکل آرامش و امنیت و آزادی بالا در بیان دیدگاه ها و انتخاب مردم در چنین سطحی را در هیچ کجای دنیا داشته باشیم، انتخابات متعلق به مردم است، برگزارکنندگان و تعیین کنندگانش مردم اند و هر آنچه مردم تشخیص دادند و تصمیم گرفتند و پشت سر هر نامزدی قرار گرفتند رئیس جمهور همه مردم ایران و وظیفه ما کمک به منتخب همه مردم ایران است.

اسماعیلی تاکیدکرد: مردم ایران تجربه موفقی را پیش رو دارند که کارنامه و در معرض قضاوتشان است؛ وضعیت کشور در سال ۱۴۰۰ را همه می دانند ولی براساس تلاش های صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ بسیاری از مشکلات به فرصت های جدید تبدیل شده است. ان‌شاءالله مردم به تداوم مسیر خدمتگذاری اقبال نشان دهند و رییس جمهور منتخب بتواند با پشتیبانی آرای بالا مسیر نورانی دولت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

وی افزود: برآوردها در وزارت کشور نشان می‌دهد حضور مردم پای صندوق‌ها نسبت به هفته گذشته رشد خوبی داشته است، امیدوارم شاهد یک رئیس جمهور خوب با رای بسیار بالا باشیم.

وزیر فرهنگ پیش از آغاز رای گیری نیز با هنرمندان به گفت وگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.