سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

معاون جریان سازی سوره:

پایان رقابت‌های انتخاباتی نباید به معنای پایان گفت‌وگو حول مسائل مهم جامعه امروز ایران باشد

هادی فیروزمندی

سینماپرس: معاون جریان‌سازی و ارتباطات سازمان سینمایی سوره عنوان کرد نشست‌های «سینما رو به آینده» با نگاه به مسائل کلان پیش روی سینمای ایران، قرار است در آینده نزدیک چالشی تر برگزار شود.

به گزارش سینماپرس، هادی فیروزمندی، معاون جریان سازی و ارتباطات سازمان سینمایی سوره که به تازگی سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» را با حضور چهره‌ها و صاحب نظران سینمایی در سینما آزادی برپا کرده اند، درباره این نشست‌ها به خبرنگار مهر گفت: این سلسله نشست در ادامه نشست‌های تخصصی که سال گذشته با رویکرد واکاوی تجربه‌ها و شیوه‌های مدیریت سینمای ایران در دهه‌های گذشته برپا کرده بودیم، تعریف شده است.

وی ادامه داد: همزمان با بالا گرفتن رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و اظهارنظرهای مختلف نامزدها در حوزه فرهنگ و هنر، ما به عنوان یکی از متولیان عرصه سینما در کشور بر آن شدیم تا دور جدید این نشست‌ها را با محوریت «سینما رو به آینده» و با حضور سینماگران برپا کنیم تا بتوان این بار با نگاه به آینده و مسائل کلان پیش روی سینمای ایران، درباره راهکارها و راه حل های مختلف گفت‌وگو کرد.

فیروزمندی با بیان آینکه این نشست‌ها قرار است ادامه پیدا کند، گفت: ما معتقدیم پایان رقابت‌های انتخاباتی نباید به معنای پایان گفت‌وگو حول مسائل مهم جامعه امروز ایران باشد و امروز که تکلیف رئیس جمهور آینده روشن شده است و در آستانه روی کار آمدن دولت جدید و طبعاً دیدگاه‌های تازه در عرصه مدیریت سینمای ایران هستیم، باید با جدیت بیشتر مسیر گفت‌وگو و تبادل نظر را دنبال کنیم و کنش ایجابی در این عرصه داشته باشیم.

معاون جریان سازی سازمان سینمایی سوره استقبال از این نشست‌ها را بسیار عنوان کرد و گفت: خدا را شکر تاکنون و بعد از برگزاری سه دوره و بیش از ۱۰ نشست هم از سوی سینماگران و تفکرات مختلف شاهد استقبال و حضور در محافل هستیم و هم از سوی اصحاب رسانه و مخاطبان حرفه‌ای سینما شاهد طرح و پیگیری مباحث مطرح شده بودیم. این اتفاق نشان می‌دهد باید زمینه گفت‌وگو را بیش از پیش فراهم کرد و به‌دور از نگاه سیاست زده بانی طرح مسائل جدی فرهنگی بود.

وی در پایان بیان کرد: «سینما رو آینده» تا چهارشنبه ۲۰ تیر ماه در سینما آزادی با اجرای امیر قادری و حضور اهالی سینما ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در مرداد پیش رو به شکل موضوع محور و چالشی تر این جلسات را دنبال کنیم. از همه تفکرات هم دعوت می‌کنیم با حضور در این نشست‌ها زمینه قوام بیشتر مباحث را فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.