سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

برای صداپیشگی در «کنترل»؛

جایزه سینمای مستقل فولکستون بریتانیا به «کوین اسپیسی» رسید

کوین اسپیسی

سینماپرس: کوین اسپیسی جایزه سینمای مستقل فولکستون بریتانیا را برای صداپیشگی در «کنترل» دریافت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، به نقل از هالیوود ریپورتر، برنده ۲ جایزه اسکار برای صداپیشگی در اکشن مهیج بریتانیایی «کنترل» که سال ۲۰۲۳ ساخته شده تجلیل می‌شود.

کوین اسپیسی قرار است ۲۰ جولای این جایزه را از جوایز فیلم مستقل «فولک استون» دریافت کند.

دیروز دوشنبه، برگزارکنندگان این جوایز تایید کردند که بازیگر سریال «خانه پوشالی» جایزه بهترین اجرا را برای بازی در فیلم «کنترل» دریافت می‌کند. در این اکشن مهیج به نویسندگی و کارگردانی جین فالایز، اسپیسی روی پرده ظاهر نشد، اما یک نقش صوتی با حضوری تهدیدآمیز در فیلم داشت.

تهیه‌کنندگان «کنترل» اواخر سال ۲۰۲۲ و زمانی که اسپیسی در انتظار محاکمه در دادگاه جنایی لندن به دلیل اتهامات متعدد تجاوز جنسی بود، وی را برای این فیلم انتخاب کردند. روند قانونی بررسی این اتهامات با تبرئه شدن این بازیگر به پایان رسید.

«کنترل» از معدود نقش‌های سینمایی است که اسپیسی در آن حضور یافته و امیدوار است بتواند به پیش از سال ۲۰۱۷ و اوج حرفه قبلی‌اش در هالیوور بازگردد. در این فیلم وزیر کشور بریتانیا (با بازی لورن متکالف) در حالی که درگیر یک رابطه پنهانی با نخست وزیر (با بازی مارک همپتون) است، در مرکز داستان جای دارند. اما مردی - با صدای اسپیسی - راز او را می‌داند و قصد انتقام دارد تا با ربودن ماشین از راه دور، وی را وادارد تا در خیابان‌های لندن دست به حمله بزند.

سازمان‌دهندگان جوایز فیلم مستقل «فولک استون» درباره اینکه آیا اسپیسی در مراسم اهدای جوایز شرکت خواهد کرد یا خیر، چیزی نگفته اند. ۲۱ جولای هم اسپیسی قرار است در مراسم جشنی ویژه در شهر تاریخی تائورمینا در جنوب سیسیل، جایزه یک عمر دستاورد ملل ایتالیا را دریافت کند.

این در حالی است که این بازیگر هنوز با چند اتهام سوءرفتار جنسی روبه رو است و به تازگی مستندی به نام «اسپیسی بدون نقاب» علیه او ساخته شده و پاسخ این بازیگر با رد اتهامات این بود که «دیگر لال نخواهم ماند». در همین حال ماه پیش چند تن از بازیگران هالیوودی از جمله شارون استون و لیام نیسن در بیانیه‌ای که در روزنامه تلگراف منتشر شد، خواستار بازگشت این بازیگر به صنعت فیلم شدند.

از دیگر برندگان جوایز «فولک استون» جسیکا هاینس برای بازی در فیلم «مرغ دریایی» به کارگردانی پیتر بلاخ است که جایزه بهترین بازیگری را دریافت می‌کند و رابرت انگلوند که برای بازی در فیلم «زیر تخت» جایزه بهترین صداپیشگی را می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.