چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

به کارگردانی «صادق کیانی‌مقدم»؛

«بیرق سرخ» با تماشاخانه‌های سیار به «مراسم اربعین» می‌رود

نمایش «بیرق سرخ»

سینماپرس: نمایش «بیرق سرخ» به نویسندگی و کارگردانی صادق کیانی‌مقدم در روزهای ماه محرم به‌صورت نذر فرهنگی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری و در ایام اربعین در تماشاخانه‌های سیار اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نمایش زنده ‌عروسکی «بیرق سرخ» روایت زندگی زن و شوهری هنرمند است که در حوزه نمایش فعالیت دارند و قرار است در روزهای محرم ۱۰ شب نمایش اجرا کنند. این گروه با در اختیار گرفتن یک علم و یک شمشیر از تکیه محل، کار خود را شروع می‌کنند.

نمایش روایت دخیل‌هایی است که به علم بسته و آویزان شده و هرازگاهی گریزی به تعزیه شهادت حضرت علی اکبر، حضرت عباس، بشیر و ام‌البنین می‌زنند...

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: سیدمهرداد کاووسی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه جعفری و فاطمه فراتی، ساخت دکور و عروسک: علیرضا حسین‌پور، دستیار صحنه، افکت و موسیقی: نگین کشاورز، انتخاب موسیقی: صادق کیانی مقدم، روابط عمومی و عکاس مینا بهرامی تبار.

نمایش «بیرق سرخ» از روز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ به مدت ۷ شب ساعت ۱۹:۰۰ در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود در کنار اجرای این نمایش موکب مرکز تئاتر با عنوان «زمزم صلوات» نیز آماده پذیرایی از تماشاچیان و مشتاقان سیدالشهدا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.