چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

«هیات اسلامی هنرمندان» با صدور بیانیه‌ای خواستار شد؛

«ریاست محترم جمهور چهاردهم» مبتنی بر الگوی ترسیم شده «نهج‌البلاغه» فرجام میهمان‌کشی در جمهوری اسلامی را به معرض دید جهانیان برساند

اسماعیل هنیه

سینماپرس: «هیات اسلامی هنرمندان» در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، متن کامل بیانیه «هیات اسلامی هنرمندان» در پی «شهادت اسماعیل هنیه» به این شرح است:


«اغزوهم قبل ان یغزوکم، فوالله ما غزی قوم قط فی عقر دارهم الا ذلوا...» (نهج البلاغه خطبه ۲۷)

با آنها بجنگید قبل از اینکه با شما بجنگند، به خدا سوگند هر ملتی که در درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرار گیرد، محکوم به ذلت خواهد بود.

«هیات اسلامی هنرمندان» شهادت دردناک «اسماعیل هنیه» فرمانده سخت کوش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را به همه آزادی خواهان و ملت مظلوم و قهرمان فلسطین و مردم داغدار ایران و فلسطین و امت اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.
امید است تا «ریاست محترم جمهور چهاردهم» به عنوان «رئیس شورای عالی امنیت ملی» با همراهی همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی به سرعت الگوی ترسیم شده «نهج‌البلاغه» را در برخورد با دشمن جنایتکار صهیونیستی و فرجام میهمان‌کشی در جمهوری اسلامی را به معرض دید جهانیان برساند و در این آزمون عملی مقتدارانه اقدام نمایند.
پرواضح است که «شهادت اسماعیل هنیه» هدیه ای الهی برای اوست که پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت و تحمل داغ عزیزترین افراد خانواده و دوستانش اینک به کاروان شهدا و سید شهدای مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» می رسد. این شهادت بی تردید برای روح بلند او یک هدیه الهی و پاداش بی نظیری است که او را در جوار اولیا و صلحا قرار می دهد، ولی نکته دردناک، شهادت او در ام القری اسلامی و آن هم در موقعی است که میهمان ایران بوده است.
هیات اسلامی هنرمندان از همه هنرمندان آزاده جهان دعوت می کند ابعاد جنایتکارانه این اقدام تروریستی در تدام ظلم های گسترده به مردم مظلوم غزه را برای جهانیان ترسیم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.