جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

با حکم «دکتر مسعود پزشکیان»؛

«محمدجعفر قائم پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد

محمدجعفر قائم پناه

سینماپرس: طی حکمی محمدجعفر قائم پناه، معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری شد.

به گزارش سینماپرس، محمدجعفر قائم پناه، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمد است: به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزراء و معاونین رئیس جمهور با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم انداز سیاستهای کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی» و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.

 «محمدجعفر قائم پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

شایان ذکر است که محمد جعفر قائم پناه از جمله پزشکانی بود که در جریان فتنه سال ۱۴۰۱ عملکرد خلاف منافع ملی داشته و در تاریخ( ۷آذر ۱۴۰۱) نه تنها در ویدئویی هدفمند نسبت به استفاده ماموران از تفنگ ساچمه‌ای و نابینا شدن معترضان پرداخته بود؛ بلکه در نامه ای که در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ منتشر شده بود خطاب به دبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران خواستار پیگیری نامه‌ی چند روز پیش اساتید و فوق تخصص‌های شبکیه درباره‌ی عوارض گلوله های ساچمه‌ای و پینت بال شده بود.

در نامه دکتر قائم پناه دکتر جبارونددبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران آمده بود: «ما چشم پزشکان ایران زمین – که بهترین سالهای عمر خود را وقف کسب دانش و مهارت در جهت نجات بینایی و چشم‌های انسان‌ها کرده‌ایم و ردای خدمت به نور و روشنایی پوشیده‌ایم- بر خود فرض می‌دانیم که پیگیر پاسخگویی مطالباتی باشیم که در نامه قبلی گروه محترم ویتره و رتین درمورد عوارض چشمی غیرقابل جبران ونابینایی ناشی از به کار گیری گلوله‌های ساچمه ای و پینت بال در حوادث اخیر بیان شده بود.

وی در این نامه نوشته بود: از شما درخواست داریم که نتایج پیگیری‌های خود را به طور شفاف با جامعه چشم پزشکی در میان بگذارید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.