یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

پوراندخت مهیمن:

من در «نقش مادر» بازی نمیکنم بلکه «مادری» می‌کنم

پوراندخت مهیمن

سینماپرس: مهیمن گفت: من در نقش مادر بازی نمیکنم بلکه مادری میکنم و به قول آقای نعمت الله که می‌گفتند من نقش را زندگی می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، پوراندخت مهیمن از سال ۶۴ تا امروز مسیری طولانی و پرثمر را در تلویزیون پیموده است. فارغ‌التحصیل دانشسرای هنر در رشته تئاتر است و از کودکی هم به بازیگری علاقه داشت ... سال ۶۳ برای بازی در فیلم شب‌شکن دعوت شدم. یک‌سال بعد هم با سریال آیینه به تلویزیون آمد.

او در این بازه زمانی تقریبا ۴۰ ساله در برخی از ماندگارترین و خاطره‌انگیزترین همچون ماه و پلنگ، برادر، نیاز، کیمیا، خداحافظ بچه، زیر هشت، وضعیت سفید، نرگس، خون بها، راز ققنوس، اولین شب آرامش، پس از باران، تلفن مشترک، گمشده، خانه ما اشاره کرد.

هنرنمایی اش را تاکنون در فیلم و سریال‌های متعددی دیده ایم. این بازیگر کهنه کار در فیلم‌هایی همچون چشم هایش، سیاوش، ساده لوح، در آرزوی ازدواج، زمان از دست رفته، بهار در پاییز، رابطه، معما، بی وفا، ایستگاه بهشت، قلاده‌های طلا، اکباتان، هدف اصلی، کنسرت روی آب، سامان، چهار اصفهانی در بغداد، ناردون، دو دوست، مجرد ۴۰ ساله، معراجی ها، وعده دیدار، سام و نرگس و... جلوی دوربین رفته است.

این بازیگر پیشکسوت البته تاکید می‌کند که در این مسیر، رنج‌ها کشیده و مرارت‌ها برده و با کارش زندگی کرده است.

آخرین کار این بازیگر سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید مرکز سیما فیلم است که تصویربرداری آن تمام شده است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

پوراندخت مهیمن بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده را بازی کردم و منتظر پخش سریال از تلویزیون هستم.

وی ادامه داد: نقش مادری را بازی می‌کنم که از تقش‌های قبلی ام متفاوت است به نظرم سریال غریبه را باید ببینید و من بیشتر از این توضیح ندهم چراکه این سریال بسیار جذاب و قشنگ است و مخاطبان تلویزیون با این سریال همراه می‌شوند.

این بازیگر عنوان کرد: من در نقش مادر بازی نمیکنم بلکه مادری میکنم و به قول آقای نعمت الله که می‌گفتند من نقش را زندگی می‌کنم.

مهیمن درباره همکاری با محمدزاده کارگردان این سریال توضیح داد: کار کردن با سروش محمدزاده را دوست دارم کارگردان جوانی است که کارهای خوش ساختی دارد و فرد خلاق، کاربلد، با سواد است. چند ماهی که با او کار کردیم بدون هیچ اضطرابی بودیم و همکاری بسیار خوبی داشتیم و همه گروه از تدارکات تا بازیگر از او راضی بودند و به نظرم اینگونه رفتار و اخلاق کار گردان بسیار هنر است.

مهیمن درباره پرکاری در تلویزیون عنوان کرد: در این سال‌ها من پرکارترین بازیگر تلویزیون بودم و عرقی که به تلویزیون دارم بسیار برایم قابل ارزش است و از مسئولان تلویزیون می‌خواهم که کارهای خوب پخش شود و متن، کارگردان و گروه‌های خوبی را برای یک سریال انتخاب کنند تا خروجی خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.