جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

تهیه‌کننده «تانک‌خورها»:

«تانک‌خورها» قرار است در «هفته دفاع مقدس» از رسانه ملی پخش شود

سریال «تانک‌خورها»

سینماپرس: محمدی تهیه کننده گفت: سریال «تانک‌خورها» قرار است در هفته دفاع مقدس از رسانه ملی پخش شود.

به گزارش سینماپرس، این هفته پیمان جبلی رئیس رسانه ملی این هفته از پشت‌صحنه سریال «تانک‌خورها» به‌کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی بازدید کرد که مراحل پایانی فیلمبرداری خود را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است در ایام سالگرد آغاز دفاع‌مقدس در ۳۲ قسمت تقدیم نگاه مخاطبان تلویزیون شود.

ایرج محمدی تهیه کننده با سابقه رسانه ملی درباره تولید این سریال گفت: ۱۱ماه از تصویربرداری این سریال می گذرد و همزمان با تولید سریال مراحل پس تولید را سپری می شود.

وی عنوان کرد: سریال «تانک‌خورها» قرار است در هفته دفاع مقدس از رسانه ملی پخش شود.

«تانک خورها» سریالی در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ساخته می‌شود «تانک خورها» سریالی در فضایی جدی و با رگه‌هایی از طنز است که در حوزه دفاع مقدس ساخته می‌شود. آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

پرویز شیخ طادی طی چند دهه گذشته در سینما بیشتر فعالیت داشته است، اما در سال‌های اخیر سراغ ساخت سریال‌های تلویزیونی رفته و سعی کرده است به قهرمانان زن بپردازد. سریال «بانوی سردار» که به یکی از بانوان قهرمان سرزمین ایران می‌پرداخت و سریال «آتش در گلستان» که قصه‌ای حماسی در کردستان را با محوریت مرضیه حدیدچی روایت می‌کرد ۲ سریال او هستند که برای تلویزیون ساخته شد.

آرش مجیدی اگرچه این سال‌ها کم کارتر شده است با این حال به زودی قرار است به عنوان بازیگر نقش اصلی فصل سوم سریال «سرزمین کهن» دیده شود. سریالی که حدود ۱۰ سال پیش ساخته شد و از سال گذشته پخش آن در کنداکتور تلویزیون قرار گرفت. مجیدی جزو بازیگران اصلی «تانک خورها» است و در کنار او بازیگران دیگری هم به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.