یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

«سعید امیرسلیمانی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

امیدوارم هر وزیری انتخاب می‌شود دغدغه رشد و تعالی فرهنگ و هنر کشور و رسیدگی به امور رفاهی و معیشتی هنرمندان را داشته باشد

سعید امیرسلیمانی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «جمشید مشایخی»

سینماپرس: سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص انتظارات و توقعات از دولت چهاردهم در زمینه ارتقای معیشت اهالی فرهنگ و هنر با سینماپرس گفتگو کرد.

بازیگر فیلم های سینمایی «جنگجوی پیروز» و «مهریه بی بی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: مهمترین نکته در وزارت ارشاد و تمامی نهادهای تابعه این وزارتخانه آن است که باید کار به افراد کاردان و شایسته سپرده شود.

وی ادامه داد: باید آدم های متخصص و متعهد در این نهادها به کار گرفته شوند، در واقع کسانی که دغدغه فرهنگ و هنر را دارند باید به عنوان سیاست گذار و مدیر و مسئول در این حوزه مهم و حساس حضور داشته باشند و ایفای نقش کنند.

امیرسلیمانی تأکید کرد: امیدوارم هر وزیری انتخاب می شود دغدغه رشد و تعالی فرهنگ و هنر کشور و رسیدگی به امور رفاهی و معیشتی هنرمندان را داشته باشد. همه هنرمندانی که در این سرزمین مشغول به کار و فعالیت هستند ایران را دوست دارند و مسئولان باید خود را ملزم به حمایت از آن ها بدانند.

این سینماگر پیشکسوت تأکید کرد: این روزها بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر بالاخص هنرمندان پیشکسوت نیازمند رسیدگی و حمایت و مراقبت جدی مدیران فرهنگی و هنری هستند. این شایسته نیست که هنرمندان که سال ها برای رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این مرز و بوم تلاش کرده اند به حال خود رها شوند.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: من امیدوارم شرایط در دولت جدید به گونه ای رقم بخورد که همه ما هنرمندان خوشحال باشیم و لبخند بر لب های مان داشته باشیم و هیچ کس دغدغه بیکاری و معضلات معیشتی نداشته باشد.