شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

روی آنتن شبکه آموزش؛

عدالت آموزشی کشور در «پرسشگر» به چالش کشیده می‌شود

شبکه آموزش سیما

سینماپرس: برنامه «پرسشگر» از این هفته شنبه، یکشنبه و دوشنبه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «پرسشگر» با هدف بررسی چالش های آموزش کشور و عدالت آموزشی، شنبه ها با موضوع آموزش و پرورش، یکشنبه ها با بررسی مباحث آموزش عالی و دوشنبه ها با محور فنی و حرفه ای با اجرای محسن شریف زاده روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

این هفته شنبه ۲۷ مرداد ماه «پرسشگر» میزبان علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و مهدی نوید ادهم مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش است.

در این برنامه اولویت های برنامه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش و میزان تطابق آن با نیازها و اولویت های وزارتخانه، اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین، یکشنبه ۲۸ مرداد ماه این برنامه با حضور سیدرضا هاشمی وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به موضوع اولویت های برنامه پیشنهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و میزان تطابق آن با نیازها و اولویت های وزارتخانه، اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه می پردازد.

برنامه «پرسشگر» دوشنبه ۳۰ مرداد ماه میزبان مصطفی آذر کیش مدیرکل اسبق دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش و محمدرضا سنگری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌شود و طرح تحول آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه های و نقطه نظرات مختلف با تهیه کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

نظرات

  • مظاهر ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۳
    0 0
    این ظلم را از ما بردارید معلمان بعد91را استخدام کنید سرباز معلم خرید خدمات معلمان و حق التدریس و نهضت‌های پیش دبستانی را استخدام کنید چند سال گرفتار و بلاتکلیف هستیم، همان‌طور که قبل 91بدون آزمون استخدامی رسمی شده اند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.