سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

به رهبری «امین سالمی»؛

«نوای آفتاب» در تالار وحدت به روی صحنه می‌آید

تمرین ارکستر سمفونیک تهران با حضور علی رهبری

سینماپرس: ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی روزهای ششم و هفتم مهر با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

امین سالمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازخورد و نظرات و انتقادات و پیشنهادات جامعه مخاطب نسبت به اجرای گذشته، این کنسرت را روی صحنه خواهیم برد.

در این کنسرت ۹ قطعه از قطعات اجرای ۳۱ خرداد با تغییر در ساختار، تنظیم و ارکستراسیون و ۸ قطعه جدید از موسیقی‌ فیلم‌های برگزیده و مطرح سینمای ایران و جهان، به صورت بی‌کلام اجرا خواهد شد.

سالمی افزود: در این اجرا، ۳ قطعه ایرانی، یک قطعه آذری، یک قطعه از سینمای ترکیه و مابقی قطعاتی از سینمای جهان انتخاب شده‌ است.

رهبر ارکستر «نوای آفتاب» بیان کرد: کنسرت مایستر داریوش حجازی و مدیر ارکستر جابر ماجدی هستند. تنظیم و ارکستراسیون قطعات توسط محمدرضا آقایی و امین سالمی صورت گرفته است که هر ۲ تهیه کننده برنامه نیز هستند.

در این اجرا ۳۶ نوازنده در ارکستر حضور دارند که بخش کلاسیک مشتمل بر ارکستر زهی و فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک و آکوستیک، گیتاربیس، ‌ هارمونیکا و ساکسفون، ‌ درامز و کونکا و پرکاشن و گروه سازهای ایرانی شامل عود، تار، ‌ سه تار، سنتور، قانون، ‌ تمبک و دف است.

کنسرت «نوای آفتاب» ۶ و ۷ مهر امسال در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.