دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

«حسین مسافرآستانه» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«آقای صالحی» معضلات و مشکلات را می‌شناسند/ از ایشان توقع می‌رود که تحولات شگرفی را در حوزه فرهنگی و هنری کشور ایجاد کنند

حسین مسافر آستانه

سینماپرس: حسین مسافرآستانه کارشناس فرهنگی با اشاره به اولویت های مدیریتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای صالحی انسانی سلیم النفس و بسیار مسلط است و این کار را تجربه کرده و از ایشان توقع می رود که تحولات شگرفی را در حوزه فرهنگی و هنری کشور ایجاد کنند.

رئیس انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: قبل از هر چیز بنده باید عنوان کنم خوشحالم که آقای صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند چرا که ایشان در این زمینه تجربه قبلی داشتند و معضلات و مشکلات را می شناسند.

وی ادامه داد: بارها دیده شده افرادی در این پست های مهم به کار گرفته می شوند که مسبوق به سابقه نبودند و از این رو با مشاوره های غلط مشاوران و اطرافیان شان خسران زیادی را به حوزه فرهنگ و هنر وارد می کردند. آقای صالحی انسانی سلیم النفس و بسیار مسلط است و این کار را تجربه کرده و از ایشان توقع می رود که تحولات شگرفی را در حوزه فرهنگی و هنری کشور ایجاد کنند.

مدیرعامل سابق موسسه رسانه های تصویری خاطرنشان کرد: اگر این شاخصه، یعنی داشتن تجربه قبلی برای مدیران همواره رعایت شود و کسانی در این زمینه ها به کار گرفته شوند که تجربه کافی پیشین داشته باشند ما می توانیم با هدفمندی برگ های زرینی را به تاریخ پر افتخار فرهنگ و هنر کشورمان اضافه کنیم.

این هنرمند در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه عدم تخصص برخی معاونین در زیرمجموعه وزارت ارشاد طی سال های اخیر باعث بیراهه رفتن در سینما، تئاتر، موسیقی و... شد تصریح کرد: این بسیار بد است که افرادی سکان جایی را در دست می گیرند که نسبت به زیرساخت های آن مجموعه چندان شناختی ندارند. این نگاه لطمه زننده باید از بین برود و قطعاً اگر همین یک مورد را آقای صالحی رعایت کنند ما می توانیم به آینده امیدوار شویم.

دبیر جشنواره فیلم یاس در خاتمه این گفتگو گفت: من امیدوارم در تمامی حوزه های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در حوزه سینما مدیرانی به کار گرفته شوند که در وهله اول دغدغه ایجاد تحول و بهبود شرایط را داشته باشند و ضمن این نکته بسیار مهم دارای تجربه و سوابق مدیریتی قابل قبول در این عرصه باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.