یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران:

برنامه‌ریزی خوبی برای برگزار «جشن ملی مهر سینمای ایران» صورت گرفته/ تاریخ برگزاری این رویداد در استان‌ها مشخص شده است

قادر آشنا در نشست خبری دومین جشن مهر سینمای ایران

سینماپرس: دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران از آغاز این رویداد در روز ۲۱ شهریور، همزمان با روز ملی سینمای ایران در سراسر کشور خبر داد و گفت: آیین پایانی رویداد نیز در روز ۲۱ مهر با حضور پیشکسوتان ملی و استانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، قادر آشنا در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران را از ۲۱ شهریور (روز ملی سینمای ایران) در سراسر کشور در همه استان‌ها برگزار می‌کنیم و ۱۲ مهر امسال اختتامیه آن در تهران خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این‌که در استان‌ها رویداد سینمایی که همه افراد حوزه اعم از سینماداران، کارگردانان، بازیگران، آموزشگاه‌داران و یا تهیه‌کننده‌ها را دربربگیرد، نداشتیم بنابراین جشن مهر سینمای ایران همان‌طور که از نامش مشخص است جشنی برای نزدیک‌تر کردن هنرمندان به هم، دید و بازدید و احوال‌پرسی، دیده شدن فعالان صنفی چون تدوین‌گر، عکاس و... که هیچ وقت دیده نشده‌اند و پشت صحنه بوده‌اند و دیگر عوامل است.

تلاش ما این است که جشن ملی مهر سینمای ایران را باشکوه در سراسر کشور برگزار کنیم و همه افرادی که دیده نشده‌اند و یا کمتر دیده شده‌اند مورد تجلیل قرار گیرند

آشنا خاطرنشان کرد: این جشن، رویدادی است تا پیشکسوتان استانی که در استان‌ها زحمت کشیده‌اند اما دیده نشده‌اند، تجلیل شوند، همچنین رویدادی برای تجلیل از مدیرانی است که در عرصه سینما تلاش و کار کرده‌اند و استاندارانی که در این حوزه در زمینه‌هایی چون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ساخت‌وسازهای مربوط به حوزه سینما اقدامات موثری داشته‌اند.

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران گفت: تلاش ما این است که جشن ملی مهر سینمای ایران را باشکوه در سراسر کشور برگزار کنیم و همه افرادی که دیده نشده‌اند و یا کمتر دیده شده‌اند مورد تجلیل قرار گیرند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی خوبی برای برگزار جشن صورت گرفته و تمامی استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین تاریخ برگزاری این رویداد در استان‌ها مشخص شده است.

آشنا گفت: با توجه به حضور باشکوه هنرمندان در این رویداد اعم از ملی و استانی در دوره دوم آن، امید می‌رود امسال نیز شاهد حضور خوب هنرمندان در جشن ملی مهر سینمای ایران باشیم. فرصت خوبی در اختیار داریم و مشارکت بالایی از جانب هنرمندان در سال جاری انتظار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.