دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

مدیر شبکه نسیم:

مشکل «دورهمی» آقای مدیری نیست/ «مدیری» برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است

مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «خائن کشی»

سینماپرس: مدیر شبکه نسیم گفت: مشکل برنامه «دورهمی» آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. مسأله یک گیر اداری است.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری مدیران شبکه نسیم امروز دوشنبه، ۲۰ شهریور در دفتر شبکه نسیم برگزار شد.

محمدرضا خوشرو در این نشست با اعلام این خبر که برنامه «بگو بخند» از اول مهر آغاز می‌شود اظهار کرد: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل پیدا کرده است. برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید است.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه فصل دوم «برمودا» نیز با اجرای کامران نجف زاده در حال تولید است ادامه داد: برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت می‌شود.

خوشرو تاکید کرد: «هزار و یک» نیز با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است؛ و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

وی افزود: همچنین برنامه «خوش‌نمک» یک رقابت خودمونی بین بانمک‌ها است که سلبریتی و رنگ و لعاب اضافه ندارد و هم اکنون در حال پخش است.

خوشرو در پاسخ به سوال خبرنگاران جوان مبنی بر حضور افراد معروف در فضای مجازی در شبکه نسیم گفت: هدف ما این است که استعدادیابی کنیم و برخی از استعدادهای طناز کشور برای ما فیلم فرستاده‌اند و برخی هم توانسته‌اند در فضای مجازی با یک طنز مناسب مخاطب پیدا کنند. ما همه را ارزیابی می‌کنیم و به آن‌ها میدان می‌دهیم تا موفق شوند.

خوشرو در پاسخ به سوالی درباره کپی برداری برنامه‌های جدید از «خندوانه» و «دورهمی» گفت: ما نمی‌خواهیم کپی انجام دهیم. آن برنامه‌ها خودشان از جای دیگر الگو گرفته بودند. هیچ مجموعه عاقلی سرمایه‌های خودش را از دست نمی‌دهد و ما آماده ادامه دادن برنامه‌های موفق هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه «از سرگذشت» بیان کرد: نظرسنجی اعلام شده درباره «از سرگذشت» نظرسنجی مرکز تحقیقات نبوده است. احتمالا در نظرسنجی‌های آینده جایگاه خوبی خواهد داشت.

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» هم افزود: مشکل برنامه «دورهمی» آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. مسأله یک گیر اداری با تهیه کننده است که اگر حل بشود فصل پنجم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.