شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

: دبیر بخش موسیقی و سرود رویداد «وعده صادق»:

آثار ارسال شده «وعده صادق» هم در حوزه کیفیت و هم در حوزه کمیت در شرایط خوبی قرار داشتند

رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر»

سینماپرس: دبیر بخش موسیقی و سرود رویداد بزرگ تولید آثار هنری «وعده صادق» از پایان مرحله داوری این بخش طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محسن توسلی خواننده و دبیر بخش موسیقی و سرود رویداد بزرگ تولید آثاری هنری «وعده صادق» در این باره به مهر توضیح داد: بعد از پایان مرحله انتخاب آثار این بخش که توسط میثم لطفعلی و بنده انجام گرفت، مرحله داوری آثار هم طی روزهای گذشته برگزار شده و به زودی نتایج این بخش اعلام خواهد شد.

وی در معرفی اعضای هیات داوران بخش موسیقی و سرود این رویداد گفت: قاسم صرافان شاعر، امیرحسین سمیعی خواننده، آهنگساز و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید رهبران آهنگساز و تنظیم کننده و بنده آثار راه یافته به بخش نهایی را مورد ارزیابی و داوری قرار دادیم که به زودی نتایج آن اطلاع رسانی می شود. این در حالی است که خوشبختانه آثار ارسال شده هم در حوزه کیفیت و هم در حوزه کمیت در شرایط خوبی قرار داشتند که امیدوارم این روند مسیر موثری برای هرچه کیفی تر شدن آثار موضوعی شود.

رویداد «وعده صادق؛ رویداد بزرگ تولید آثار هنری» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بخش‌های متفاوتی در حوزه «ادبیات» مشتمل بر شعر، داستان کوتاه و دلنوشته، «پویانمایی» مشتمل بر انیمیشین و موشن گرافیک، «هنرهای تصویری» مشتمل بر کلیپ، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه، «هنرهای تجسمی» مشتمل بر پوستر، اینفوگرافیک و کاریکاتور، «سرود»، «موسیقی»، «موزیک ویدئو»، «پادکست» و «استندآپ» برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.