چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره؛

کاتالوگ «جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون» منتشر شد

جشنواره هنرهای نمایشی کانون

سینماپرس: هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کارنما (کاتالوگ) این جشنواره منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، این کارنما (کاتالوگ) با اشاره به شعار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی «این صحنه خانه ماست» به معرفی مراحل و فرآیند برگزاری جشنواره می‌پردازد.

براساس این کارنما (کاتالوگ) ۵۳۰ اثر نمایشی از سراسر کشور به جشنواره رسیده است که از این تعداد ۱۷ اثر برای شرکت در مرحله ملی و کشوری انتخاب شدند.

در بخشی دیگر داوران حاضر در جشنواره معرفی شدند و در ادامه علاوه بر معرفی آثار شرکت‌کننده در جشنواره، زمان و مکان اجرای هر نمایش در روزهای برگزاری جشنواره اعلام شده است.

همچنین معرفی کوتاهی شامل خلاصه داستان و اسامی عوامل نمایش‌های حاضر در جشنواره در این کارنما (کاتالوگ) دیده می‌شود.

معرفی کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی جشنواره نیز از دیگر بخش‌های کارنما (کاتالوگ) نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی است.

آیین پایانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

کاتالوگ نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان