چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

برای دوره هشتم؛

داوران «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» معرفی شدند

نشست خبری و رونمایی از پوستر هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

سینماپرس: نادره ترکمانی، هادی مقدم‌دوست و محمدصادق باطنی به عنوان داوران هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، نادره ترکمانی فیلمنامه نویس و کارگردان، هادی مقدم دوست فیلمنامه نویس و کارگردان و محمدصادق باطنی تهیه کننده، کارگردان و مدیر شبکه امید و کودک سیما آثار فیلمسازان نوجوانان را در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران داوری می کنند.

در این دوره از المپیاد، ۳۰ نوجوانان فیلمساز دختر و پسر از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ساخت فیلم های خود را در گروه‌های ۵ نفره به سرپرستی مربیان خود آغاز کردند.

قرار است محصول نهایی فیلمسازان نوجوان، امسال در بخش ویژه ای در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روی پرده رفته و همچنین هماهنگی لازم به منظور پخش آثار یاد شده از شبکه امید نیز صورت گرفته است.

هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با مدیریت وحید ملتجی از ۲۴ تا ۲۹ شهریور امسال توسط بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است و ۳۰ نوجوان فیلمساز از ۱۴ استان کشور که از میان نزدیک به یکهزار متقاضی برگزیده شده‌اند در مرحله نهایی این رویداد حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.