یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

به سرگروهی «پردیس هویزه»؛

فیلم ضد امنیت ملی «آنها مرا دوست داشتند» به گیشه سینما می‌آید

فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند»

سینماپرس: قرارداد سرگروهی فیلم‌ ضعیف و البته ضد امنیت ملی «آنها مرا دوست داشتند» ثبت شد.

به گزارش سینماپرس، هجدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱ مهر در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

بر این اساس قرارداد فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رحمانی با پخش «نیمروز فیلم» به سرگروهی پردیس هویزه، انیمیشن سینمایی «شنگول و منگول» به کارگردانی فرزاد دالوند با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس آزادی ثبت شد.

همچنین مقرر شد که اکران فیلم های «ببعی قهرمان» و «نفرین آرتا» از چهارشنبه ۴ مهر در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

شایان ذکر است که فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» مصداق یکی از برجسته‌ترین تولیدات سینمایی «ضد امنیت ملی» است که موفق شد تا در جمع ۲۴ فیلم گزینش شده توسط «هیات انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر» حاضر شود. اثری به شدت سیاه و کاملا کثیف که به وضوح در «ژانر فلاکت» تولید شده است. سوای نظر از انبوه مفاهیم سیاه و فلاکت ترسیم شده در این اثر سینمایی؛ عادی‌سازی و مشروعیت بخشیدن به «پروژه صهیونیستی ژنوم» همان ماهیت «ضد امنیت ملی» فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» و کارکرد اصلی این اثر سینمایی است که متاسفانه با مجوز «سازمان سینمایی دولت سیزدهم» تولید شده است. اثری که به سبب یک ندانم‌کاری محض، در شب ۲۲ بهمن و به عنوان «خاتمه بخش اکران‌های فجر چهل و یکم» در «برج میلاد» به نمایش گذاشته شد و جالب‌تر آنکه «وزیر بهداشت» نیز به عنوان میهمان برای تماشای چنین دستاوردی مورد دعوت ویژه قرار گرفته بود!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.