جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به مناسب گرامیداشت «هفته دفاع مقدس»؛

از «چلیپا و هلال» رونمایی شد

مستند «چلیپا و هلال»

سینماپرس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح با عنوان «چلیپا و هلال» رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، در مراسمی که چهارشنبه ۴ مهر و در تالار شهید سیدمرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد باحضور جمعی از مستندسازان، مدیران و پیشکسوتان بنیاد فرهنگی روایت فتح از مستند «چلیپا و هلال» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه کنندگی شهرام ناصری رونمایی شد.

دراین مراسم سردار علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: م اباید باور کنیم که هنوز حماسه دفاع مقدس می تواند و باید دستاویز آثار هنری در زمینه های مختلف خصوصا مستند باشد، در واقع این مطالبه مقام معظم رهبری از ماست و باید به گونه ای عمل کنیم که آثار مستند برای نسل امروز جذاب و روایتگر بخشی از هویت تاریخی این سرزمین باشد.

وی افزود: باید به حیات شهدا نیز در زندگی امروز اشاره کرد که می توان از اتفاقات و وقایع امروز که شهدا منشا آن هستند آثار هنری ویژه ای تهیه و تولید کرد.

در ادامه نیز محسن اردستانی با بیان ویژگی های سوژه این اثر گفت: داستان شکل گیری این مستند از یک تلفن شروع شد و برای ساخت آن بدون هیچ مقدمه ای به آبادان رفتم و الحمدالله نتیجه کار به گونه ای که مشاهده می کنید درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

درپایان با رونمایی از پوستر، این مستند برای حاضران به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.