یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶

وزیر میراث‌فرهنگی:

بر عهد و پیمانمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف استوار و پایدار خواهیم ماند

سیدرضا صالحی امیری

سینماپرس: وزیر میراث فرهنگی و رئیس بنیاد ایرانشناسی در پی شهادت سیدحسن نصرالله این عمل وحشیانه را محکوم کردند.

به گزارش سینماپرس، به گزارش سینماپرس، مسئولان و مقامات فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی جداگانه با تبریک و تسلیت شهادت «سیدحسن نصر الله» دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کردند: ثمره خون پاک این مجاهد فی‌سبیل‌الله به تقویت درخت تنومند مقاومت و زوال زودرس رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونیست را محکوم کرد و شهادت وی را به محضر حضرت مهدی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، ملت قهرمان لبنان، اعضای مجاهد حزب‌الله و مردم شریف ایران تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات درخواست کرد.

در متن پیام آمده است: «نماد مقاومت، مجاهد نستوه و روحانی پارسا حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله پس از عمری مجاهدت و رهبری مدبرانه حزب‌الله به دست رژیم جنایتکار کودک‌کش صهیونیست به شهادت رسید.

اینک همه ما عزاداریم و بر عهد و پیمانمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف استوار و پایدار خواهیم ماند. اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت مهدی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، ملت قهرمان لبنان، اعضای مجاهد حزب‌الله و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات مسالت دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.