شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت «دبیر کل حزب الله» عنوان کرد:

«سید حسن نصرالله» دیگر فقط یک اسم نیست، یک هویت و یک فرهنگ و یک اسطوره است

سید حسن نصر الله

سینماپرس: هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه ای عنوان کرد که خون سید حسن نصرالله عمر رژیم صهیونیستی را کوتاهتر خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس در متن بیانیه هیات اسلامی هنرمندان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب-آیه٢٣)

تاریخ امروز را ثبت کند، امروز مردی را از دست دادیم که مجاهدی بی نظیر، فرمانده ای شجاع، عالمی با بصیرت، انسانی وارسته و صادق، رهبری خستگی ناپذیر و سخت کوش و سرباز بی نظیر ولایت فقیه بود. سید حسن نصرالله دیگر فقط یک اسم نیست، یک هویت و یک فرهنگ و یک اسطوره است. امروز جبهه مقاومت سید حسن نصرالله را از دست داده اما راه و آرمان و سیره اش تا ابد در مرعای همه آزادگان و همه غیور مردان و صالحان و مجاهدان خواهد درخشید. دشمن دیو سیرتی که سالهاست در صدد حذف و ترور اوست و امروز با پشتیبانی بمب های چند تنی آمریکایی و مزدوران اطلاعاتی‌اش به این هدف دست یافت، شاید نداند این خون چنان خواهد جوشید که عمر پلیدش را کوتاهتر خواهد کرد و زمینه محو اسراییل را رقم خواهد زد.

هیات اسلامی هنرمندان طبق فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی با شهیدان مقاومت و بخصوص شهید مظلوم و قهرمان و فرمانده مجاهد حزب الله پیمان می بندد تا در راه جهادی که رهبری به آن فرمان دادند با تمام توان به میدان آید، تا در جهاد فرهنگی همراه همه آزادیخواهان و همه هنرمندان متعهد، همت خود را به تبیین این بخش از تاریخ و روایت گری آن بگمارد. همین جا از همه دستگاه‌های فرهنگی هنری کشور اعم از وزارت ارشاد، صدا وسیما، شهرداری ها، حوزه هنری، و بخش های مختلف فرهنگی نهادهای انقلابی انتظار داریم در این جهاد فرهنگی عزم خود را دو چندان کنند و اولویت های خود را در این مسیر قرار دهند. شهادت سید حسن نصرالله اگر چه غمی بزرگ بر دلها نشاند اما خروش ملت های مسلمان و آزادیخواهان و نخبگان فرهنگی و مجاهدان را دو چندان خواهد کرد.

در پایان به آنها که دل به کدخدا خوش کرده اند و دم از برادری و خلع سلاح می زنند نیز گوشزد می کنیم که دشمن را بخوبی بشناسند و از این ساده انگاری ها دست بردارند و همراه فرمان رهبری و دیدگاههای معظم له مسیر خود را اصلاح کنند، و مباد که عقب نشینی نمایند که عذاب الهی را در پیش خواهد داشت و چه بسا اگر پاسخ دشمن را در ترور اسماعیل هنیه داده بودیم امروز شاهد این اتفاق ناگوار نبودیم.

سید حسن نصرالله به مقام رفیع اعلی علیین عند ملیک مقتدر دست یافت و این ما هستیم که در فقدان او باید بسوزیم تا شاید مورد رحمت الهی قرار گیریم و اجر صابران و مجاهدان نصیب ما نیز گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.