سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

با حکم «رئیس سازمان صداوسیما»؛

«مهدی کریمی زارچی» مدیرکل صداوسیمای البرز شد

صداوسیمای البرز

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در حکمی مهدی کریمی زارچی را به سمت مدیرکل صداوسیمای البرز منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حکمی مهدی کریمی زارچی را به سمت مدیرکل صداوسیمای البرز منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای مهدی کریمی زارچی؛ بنا به پیشنهاد معاون محترم امور استانها و نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان "مدیرکل صداوسیمای استان البرز" منصوب می نمایم.

استان البرز نمادی از همزیستی اقوام ایران اسلامی است که با برخورداری از ظرفیت‌های ملی در کنار پایتخت آرمیده و نامش با شهیدان نام‌آور نوجوان و جوانی چونان حسین فهمیده و روح الله عجمیان و سرداران سرو قامت همیشه جاویدان حریم و حرم عجین شده است.

امید است با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی این استان، در اجرای سیاست‌های کلان سازمان و تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

ـ احصاء و اولویت بندی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای حضور در عرصه‌های محلی، ملی و بین المللی

ـ تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ها و پیوست‌های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی

ـ انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت‌های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی ـ اجتماعی انقلاب اسلامی

ـ توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه‌ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه‌ای از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و ...

ـ برنامه ریزی راهبردی برای پاسخگویی به هنگام و به اندازه به نیازهای رسانه‌ای مخاطبان در حوزه‌های بازنمایی هویتی، اطلاع رسانی، سرگرمی، معرفت افزایی و ...

ـ ارتقاء بهره‌وری در مرکز با توجه ویژه به سرمایه انسانی و چابکی و کارآمدی سازمانی

ـ تلاش و برنامه ریزی برای هم افزایی حداکثری در تولید محتوا با شبکه‌های سراسری سیما و صدا، برون مرزی و معاونت فضای مجازی

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) مسئلت دارم.

پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صدا و سیما

مهدی کریمی زارچی پیش از این به مدت قریب به ۵ سال قائم مقام شبکه پنج (تهران) سیما بوده است.

مهدی کریمی در این سال‌ها همچنین در کنار قائم مقامی‌شبکه پنج، مدیر «گروه تهران و شهروندی»، مدیر «گروه اجتماعی» و مدیر «گروه خانواده و کودک» شبکه تهران نیز بوده است. سرپرست «گروه کودک ونوجوان» شبکه جهانی الکوثر یکی دیگر از مسئولیت‌های او در مدت اخیر بوده است.

کریمی زارچی کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال ۸۰، در مرکز طرح و برنامه آغاز کرد. وی از سال ۸۲ در مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما در سمت‌های دبیر هیات‌های تخلفات برنامه‌ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال ۹۰ به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد. مدیر «گروه فیلم‌های تلویزیونی»، مدیر «گروه فرهنگ و تاریخ»، مدیر «طرح و برنامه» شبکه دو، دبیر شوراهای «عفاف و حجاب»، «خانواده» و «کودک و نوجوان» سیما و دبیر شوراهای «راهبردی» و «اندیشه ورزی» شبکه دو، از مسئولیت‌های کریمی در دهه ۸۰ و ۹۰ بوده است.

حضور فعال در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و برقراری ارتباط و اتصال و همکاری و هماهنگی فعالان فرهنگی هنری کشور با راه اندازی گروه‌های «حلقه وصل» در فضای مجازی یکی دیگر از اقدامات موثر او بوده است. مهدی کریمی زارچی متولد۵۶ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق (علیه السلام) است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.