به گزارش سینماپرس، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: رسانه ملی در کنار قوای سه گانه، رکن چهارم دموکراسی و پای کار گفتمانسازی و بزرگداشت دهه مبارک فجر ۱۴۰۳ است.
حاجی بابایی تاکید کرد: دشمن به لحاظ تبلیغاتی و برای جنگ شناختی با تمام توان به میدان آمده است. ما هم باید با همه توان در حوزه جهاد تبیین وارد شویم.
رئیس ستاد پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین با حضور در کمیته رسانهای دهه فجر از آخرین برنامهریزیهای رسانه ملی در معاونتهای مختلف این رسانه از جمله معاونتهای سیما، صدا، سیاسی، برون مرزی، فضای مجازی، فنی و اداره کل روابط عمومی اطلاع یافت.
حاجی بابایی دو مولفه اقتدار و امید را از مهمترین دستور کارهای رسانه برای انتقال مفاهیم و معناها دانست.
ارائه نقاط قوت در قالبهای هنرمندانه
حسن عابدینی، معاون سیاسی رسانه ملی هم در این جلسه، همافزایی در رسانه ملی را از راهبردهای این رسانه برای پاسداشت دهه فجر دانست.
معاون سیاسی سازمان صداوسیما افزون بر ارائه اقدامات و برنامهریزیهای رسانه ملی برای پاسداشت دهه فجر، گفت: تلاش میکنیم قلهها و نقاط قوت در قالبهایی هنرمندانه و از زبان خود مردم بیان کنیم.
ایران متقدر، دال محوری تولیدات رسانه ملی
شهرام وثوقی راد، رئیس کمیته دهه فجر رسانه ملی هم در این جلسه، فجر امید و ایران مقتدر را دالِ محوری تولیدات رسانه ملی در دهه فجر ۱۴۰۳ اعلام کرد.
وثوقیراد گفت: بیان ظرفیتها و امیدآفرینی، همچنین ارائه توفیقات انقلاب اسلامی از زبان دیگران و کارشناسان بینالمللی از مهمترین محورهای برنامه سازیهای رسانه ملی در دهه مبارک فجر است.
رئیس کمیته رسانهای دهه فجر تاکید کرد: حال و آینده و نشان دادن امید و اقتدار از مهمترین مولفههای برنامههای رسانه ملی است. ضمن اینکه نگاه به گذشته و تبیین عبور انقلاب اسلامی از بحرانها و بالنده و قدرتمندشدن آن از دیگر زاویههای پرداخت رسانهای است.
ارسال نظر