سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

اکران «ملکه» در گروه استقلال/

باشه آهنگر: سر حرفمان هستیم عواید فروش به زلزله زدگان اختصاص دارد

فیلم ملکه*

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی «ملکه» آخرین ساخته محمدعلی باشه آهنگر که قرار بود سال گذشته و در فصل زمستان اکران شود، بعد از گذشت دو سال از ساخت آن هفته آینده در گروه سینمایی استقلال به روی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «ملکه» قرار است پس از پایان اکران فیلم سینمایی «قاعده تصادف» در هفته آینده به جای این فیلم به روی پرده برود.

 

این فیلم که محصول بنیاد سینمایی فارابی توسط مرحوم ابولقاسم حسینی تهیه شده و بازیگرانی همچون میلاد کی مرام، مصطفی زمانی و همایون ارشادی در آن ایفای نقش می کنند.

 

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان ملکه درباره اکران فیلم در فصل بهار می گوید: اکران دوم عید فرصت مناسب تری نسبت به زمان قبلی ای است که برای نمایش فیلم در نظر گرفته بودند.

 

باشه آهنگر درباره میزان رضایت و حضور مخاطبین برای تماشای فیلم می گوید: فضای فیلم یک فضای متفاوتی نسبت به آثار سینمای دفاع مقدس است برای همین مخاطبین فیلم هم از سلیقه های یکسانی هستند که پای فیلم می نشینند.

 

کارگردان «ملکه» از پابرجا بودن تصمیم صاحبان فیلم برای اختصاص عواید فروش فیلم به نفع مردم زلزله زدگان خبر داد.

 

باشه آهنگر در پایان می گوید: من و گروه تولید این فیلم برای ساخت «ملکه» زحمت بسیار کشیده‌ایم و به هیچ عنوان دوست نداشتم با اکران نامناسب زحمات گروه دیده نشود. خوشحالم فضای بهتری برای نمایش فیلم به وجود آمده است تا یکی از پرزحمت ترین آثار سینمای دفاع مقدس را مخاطبین سینما بتوانند تماشا کنند.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.