یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

پوستر جدید «سوپرمن» منتشر شد

سوپر من

سینما پرس- گروه سینما/ با نزدیک شدن به تاریخ اکران جدیدترین قسمت «سوپرمن» به نام «مردی از فولاد» مسئولان سازنده این فیلم سینمایی پوستر تبلیغاتی دیگری را از این پروژه منتشر کردند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان سازنده جدیدترین قسمت «سوپرمن» (Superman) به نام «مردی از فولاد» (Man of Steel) با اعلام خبر تاریخ اکران این فیلم سینمایی جدیدترین پوستر تبلیغاتی این پروژه را نیز منتشر کردند.

 

مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» که مسئولیت اکران «مردی از فولاد» را برعهده دارند، اظهار کرده‌اند که این فیلم سینمایی در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) بهار سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

جدیدترین پوستر منتشر شده از فیلم سینمایی «مردی از فولاد» نیز سوپرمن؛ شخصیت ابر قهرمانی هالیوود را به تصویر می‌کشد که به رسم دیرین این آثار به سوی آسمان پرواز می‌کند.

 

سوپر من

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «مردی از فولاد» همانند دیگر آثار پرهزینه آمریکایی یک از امیدهای فروش تابستانی هالیوودی به شمار می‌رود.

 

زک اسنایدر کارگردان «مردی از فولاد» است و دیوید ای. گویر نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است. همچنین هنری کاویل در این پروژه در نقش «کلارک کنت» یا همان «سوپرمن» بازی می‌کند.

 

مایکل شانون، راسل کرو، کوین کاستنر و امی آدامز دیگر بازیگران مطرح و برجسته «مردی از فولاد» هستند و کریستوفر نولان؛ خالق سه گانه «بت من» (Batman) نیز تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.

 

انتهای پیام/ ع م

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.