سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

آرنولد شوارزنگر به «انتقام‌جوی سمی» می‌پیوندد

آرنولد شوراتزنگر

سینما پرس- گروه سینما/ آرنولد شوارزنگر برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «انتقام‌جوی سمی» در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده این فیلم ترسناک است.

به گزارش سینما پرس، آرنولد شوارزنگر بازیگر محبوب و معروف فیلم‌های سینمای «نابودگر» (The Terminator)، «غارتگر» (Predator) و «یادآوری مطلق» (Total Recall) برای بازی در فیلم سینمایی «انتقام‌جوی سمی» (The Toxic Avenger) با مسئولان سازنده این پروژه وارد مذاکره شده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استیو پینک علاوه بر کارگردانی «انتقام‌جوی سمی»، به همراه دنیل سی. میشل فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد. فیلم سینمایی «انتقام‌جوی سمی» بازسازی یک فیلم سینمایی با همین نام است که پیش از این در سال 1984 میلادی ساخته شده است.

 

آکیویا گلدزمن و ریچارد ساپراشتین تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «انتقام‌جوی سمی» هستند و استودیو فیلمسازی «اینترنشنال فیلم تراست» نیز حق امتیاز اکران این فیلم ترسناک را در بازار فیلم شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن به فروش می‌گذارد.

 

نسخه اولیه فیلم سینمایی «انتقام‌جوی سمی» داستان مرد جوانی را به تصویر می‌کشید که پس از افتادن در یک خمره پر از سم به شکل یک موجود رادیواکتیویته بزرگ تغییر شکل می‌دهد و با انسان‌های بد می‌جنگد.

 

نسخه جدید این فیلم سینمایی نیز داستان یک نوجوان را به تصویر می‌کشد که به عضویت یک انجمن محیط زیستی در می‌آید، اما وقتی در حال تحقیق در یک کارخانه بازیافت زباله است به ناگهان داخل یک مخزن سمی می‌افتد و به یک قهرمان رادیواکتیویته تبدیل می‌شود.

 

مسئولان سازنده «انتقامجوی سمی» هنوز نقش آرنولد شوارزنگر را در این فیلم سینمایی اعلام نکرده‌اند، اما بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه آرنولد در نقش قهرمان رادیواکتیویته بازی می‌کند.

 

آرنولد شوارزنگر که پس از سال‌ها دوری از سینما دوباره پا به این عرصه گذاشته است در سال 2013 میلادی با ایفای نقش در 2 فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» (The Last Stand) و «نقشه فرار» (Escape Plan) روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.