چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

جک گیلنهال و کریس پاین به فیلم سینمایی «در جنگل» پیوستند

جک گیلنهال و کریس پاین

سینما پرس- گروه سینما/مسئولان سازنده فیلم موزیکال «در جنگل» پس از عقد قرارداد با جانی دپ و مریل استریپ این بار با جک گیلنهال و کریس پاین قرارداد امضا کردند.

به گزارش سینما پرس، جک گالینهال؛ بازیگر فیلم سینمایی «کوهستان بروک‌بک» (Brokeback Mountain) و کریس پاین؛ بازیگر فیلم سینمایی «استار ترک» (Star Trek) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «در جنگل» (Into the Woods) با مسئولان سازنده این فیلم موزیکال قرارداد امضا کرده‌اند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان استودیو «والت دیزنی» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی «در جنگل» را برعهده دارند پیش از این اعلام کرده بودند که با جانی دپ و مریل استریپ برای بازی در این فیلم سینمایی موزیکال قرارداد امضا کرده‌اند.

 

«در جنگل» که براساس نمایشی با همین نام ساخته می‌شود داستان زن و شوهری را به تصویر می‌کشد که به داخل جنگلی مرموز وارد می‌شوند و در آنجا با شخصیت‌هایی مانند «راپونزل»، «سیندرلا» و «شنل قرمزی» برخورد می‌کنند.

 

بنابر اظهارات پیشین مسئولان «دیزنی» جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش گرگ داستان «شنل قرمزی» و مریل استریپ نیز در نقش جادوگر بازی می‌کنند. همچنین گیلنهال و پاین نیز به ترتیب در نقش شاهزاده داستان «سیندرلا» و شاهزاده داستان «راپونزل» ایفای نقش می‌کنند.

 

همچنین راب مارشال؛ کارگردان فیلم‌‌های سینمایی موزیکالی مانند «شیکاگو» (Chicago) و «نه» (Nine) نیز ساخت فیلم سینمایی موزیکال «در جنگل» را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/ ع م -ب. ب

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.