چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

کارگردان «مرد بارانی» فیلم جدیدش را در چین و روسیه می‌سازد

بری لوینسون

سینما پرس- گروه سینما/ بری لوینسون در جدیدترین پروژه سینمایی خود کارگردانی یک فیلم سینمایی را برعهده گرفته است که در 2 شهر شانگهای و سن‌پیترزبورگ فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش سینما پرس، بری لوینسون؛ کارگردان برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «مرد بارانی» (Rain Man) جدیدترین پروژه خود را با تهیه‌کنندگی مایک مداووی، رافائلا دولارنتیس، ادوارد مک‌گارن و استودیو فیلمسازی «شانگهای فیلم گروپ» در 2 شهر شانگهای و سن‌پیترزبورگ می‌سازد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم سینمایی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است با بودجه‌ای برابر با 40 تا 45 میلیون دلار ساخته می‌شود و مراحل تولید این پروژه نیز از فوریه (زمستان سال جاری) آغاز می‌شود.

 

این فیلم سینمایی دارای داستانی نزدیک به زندگینامه مداووی دارد، این تهیه‌کننده صاحب نام سینما در سال 1941 میلادی زمانی که شانگهای توسط ژاپنی‌ها اشغال شده بود، در این شهر به دنیا آمده است.

 

مداووی و لوینسون پیش از این در سال 1991 میلادی برای ساخت فیلم سینمایی «باگزی» (Bugsy) به ترتیب به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

 

مداووی درباره این فیلم سینمایی گفت: از اینکه در پروژه‌ای دیگر با لوینسون همکاری می‌کنم بسیار هیجان‌زده هستم. این فیلم سینمایی با ریشه‌های من ارتباط دارد و فکر نمی‌کنم که به هیچ شخص دیگری بیشتر از لوینسون برای ساخت این فیلم اعتماد داشته باشم.

 

روالد هاروود؛ فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «پیانیست» (The Pianist) براساس رمان چینی پرفروشی از بی لا به نام «پیانو نفرین شده» (The Cursed Piano) فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد. منابع نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند که عنوان «پیانو نفرین شده» برای اسم این فیلم انتخاب نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ ع م

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.