چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴

ركورد استقبال در جشنواره هاي منطقه اي در بام ايران شكسته شد

2185 اثر براي دريافت 16 تنديس هم رقابت مي كنند

جشنواره منطقه ای سینمای جوان در شهرکرد

سینماپرس-گروه سینما/ با اتمام مهلت ثبت نام در چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان – بام ايران 2185 اثر به دبيرخانه جشنواره رسيد و ركورد شركت در جشنواره هاي منطقه اي سينماي جوان شكسته شد.

به گزارش سینماپرس، در حالي كه با نزديك به 1600 اثر در چهل و ششمین جشنواره منطقه اي سينماي جوان – اترك در خراسان جنوبي اولين ركورد شركت و استقبال در جشنواره هاي منطقه اي شكسته شده بود و پس آن در ياسوج و در چهل و هفتمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان اين ركورد به 1902 اثر رسيد؛ اين بار با 2185 اثر اين ركورد در بام ايران شكسته شد

چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام بام ايران در چهارمحال و بختياري توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در شهركرد برگزار مي گردد.


اين جشنواره در سه زير مجموعه فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس برگزار خواهد شد كه در بخش فيلم علاوه برديپلم افتخار و تنديس جشنواره، مبلغ يكصدوپانزده ميليون ريال جايزه نقدي به برگزيدگان اهدا خواهد شد. همچنين در بخش فيلمنامه علاوه بر تنديس و ديپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون كهن و معاصر در مجموع نوزده ميليون ريال جايزه نقدي و در بخش مسابقه عكس نيز مبلغ يازده ميليون ريال جايزه اهدا مي گردد.


قابل ذكر است برترين آثار در بخش فيلم علاوه بر برخورداري از جوايز نقدي حمايت از اثر بعدي را نيز كسب مي نمايند و همچنين بهترين فيلم داستاني، مستند، تجربي و انيميشن اين جشنواره بدون بازبيني مستقيماً به بخش مسابقه سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران كه از 22 تا28 مهر ماه برگزار مي شود راه خواهد يافت.


روابط عمومي انجمن ضمن اعلام اين خبر كه 16 استان آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختياري امكان حضور در اين جشنواره را داشتند متذكر شد اسامي داوران بخشهاي مختلف توسط اين واحد به زودي اعلام مي شود.


اين جشنواره از 10 تا 13 تيرماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در شهركرد برگزار مي شود.

 

انتهای پیام/ع/ 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.