چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

سعدی با احمد کاوری همکاری می‍کند

سعید سعدی تهیه کننده

سینماپرس- گروه سینما/ تهیه کننده فیلم سینمایی «اینجا بدون من» از همکاری با احمد کاوری در یک فیلم سینمایی خبر داد.

سعید سعدی؛ تهیه کننده فیلم «بازگشت» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: ساخت فیلم سینمایی «بازگشت» به تعویق افتاده و مشخص نیست این دوباره ساخت آن چه زمانی آغاز شود زیرا اصلاحیه هایی به آن وارد شده که بهرام توکلی در حال انجام این اصلاحات روی فیلمنامه است. ما تلاش داریم فیلمنامه را تا پایان خرداد به سرانجام برسانیم و پس از آن برای پروانه ساخت اقدام کنیم.

 

سعید سعدی همچنین از تصمیم برای ساخت فیلمی با کارگردانی احمد کاوری خبر داد و گفت: می خواهم فیلمی را با کارگردان فیلم سینمایی «خودزنی» کار کنم که اطلاعات جزئی تر آن در روزهای آن مشخص می شود

 

در سال 90 طرحی بر اساس کتاب «حرمان هور» توسط بهرام توکلی‌ آماده و به سازمان سینمایی سوره ارایه شد، نام فیلم هم در ابتدا «حرمان هور» بود که به «بازگشت» تغییر نام داد.

 

از آنجایی که کتاب به تنهایی ‌جوابگوی نیاز فیلم نبود، براساس قصه‌ و طرحی که به تصویب رسیده بود شخصیت‌هایی جانبی هم برای کار تعریف شد و فیلمنامه نگارش یافته برای جلب موافقت سوره سینما در اختیار این سازمان قرار گرفت.

 

زمانی که  حوزه هنری با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار اختلاف شد در رسانه ها اعلام کرد که قصد دارد از کارگردانان شناخته برای تولید فیلم های خانوادگی و اخلاقی دعوت کند. در همین زمان بود که خبرهایی مبنی بر ساخت دو پروژه به نام های «شنام» و «بازگشت» مطرح شد که البته هیچ یک از این فیلم ها به مرحله تولید نرسید.

 

«حرمان هور» دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی و یکی از مهمترین آثار ادبیات دفاع مقدس در سال‌های اخیر است.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.