چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳

«جایزه» بهترین فیلم اسکار مکزیکی شد

جایزه

سینما پرس- گروه سینما/ «جایزه» به نویسندگی و کارگردانی پائولا مارکوویچ جایزه بهترین فیلم پنجاه و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز مکزیکی «آریل» را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، پنجاه و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز «آریل» که از آن به عنوان اسکار مکزیک یاد می‌شود، شب گذشته در حالی برگزار شد که فیلم سینمایی «جایزه» (The Prize) به نویسندگی و کارگردانی پائولا مارکوویچ جایزه بهترین فیلم این مراسم سالیانه را از آن خود کرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جایزه» که پیش از این موفق به دریافت 2 جایزه خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شده است، داستان یک دختر بچه 7 ساله را به تصویر می‌کشد که زندگی خانواده‌اش به رازی بستگی دارد که او می‌داند و نباید به هیچ‌کس بگوید.

 

رودریگو پلا نیز برای ساخت فیلم سینمایی «تاخیر» (The Delay) موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان این مراسم سالیانه شد. همچنین جوایز بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و اقتباسی پنجاه و پنجمین دوره مراسم آریل نیز به ترتیب به فیلم‌های سینمایی «جایزه» و «تاخیر» اهدا شد.

 

«جایزه» علاوه دریافت 2 جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی، جوایز بهترین کارگردان فیلم اولی و بهترین تدوین را نیز به خود اختصاص داد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.