دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

با معرفي هيئت انتخاب و داوران/

عكاسان راه يافته به بخش مسابقه جشنواره بام ايران معرفی شدند

عکاسی

سینماپرس-گروه سینما/ احسان رجبي، افشين بختيار و مهدي وثوق نيا عكس های رسيده به چهل و نهمين جشنواره منطقه ای سينمای جوان را انتخاب و داوری كردند.

به گزارش سینماپرس، احسان رجبي فارغ التحصيل رشته فيلم سازي و دانش آموخته دانشكده سينما و تئاتر بوده و داراي سابقه 25 سال عكاسي در حوزه هاي مختلف و مستند سازي است. رجبي فعاليت عكاسي خود را از سال 1363 همزمان با جنگ تحميلي ايران و عراق آغاز كرده و از سال 67 تا كنون در كنار عكاسي به مستندسازي در گروه روايت فتح و العالم پرداخته است. افشين بختيار37 سال است به عكاسي مشغول بوده و بيشتر در زمينه طبيعت و عكاسي اجتماعي فعاليت داشته است.

 

بختيار تاكنون بيش از 40 جلد از آثارش را به شكل كتاب منتشر نموده كه از اين بين مي توان به كتاب ايران سرزمين افسانه اي، از پاسارگاد تا داراب و ايران و ايرانيان و .... اشاره كرد و مهدي وثوق نيا فارغ التحصيل هنرستان در رشته گرافيك و همينطور فارغ التحصيل كارشناسي عكاسي، مدرس دانشگاه با تدريس در زمينه عكاسي پايه، مستندو نقد عكس است كه داوري جشنواره هاي متعددي را برعهده داشته است. او در اين سال ها 10 نمايشگاه انفرداي و بيش از 20 نمايشگاه گروهي برپا كرده است.

 

در ادامه این گزارش،اسامي 43 عكاس را كه با55 عكس و دو مجموعه در نمايشگاه حضور دارند اعلام شد و قابل ذكر است اين آثار از ميان يك هزارودويست و چهل عكس انتخاب شده است.

 

ميعاد آخي با دو عكس از اهواز، گلزار آژند با يك عكس از گناباد، حميد اسماعيل بيگي با يك عكس از كرمان، مريم اسماعيل زاد قلقاچي با يك عكس از تبريز، محسن اسماعيل زاده با سه عكس از مشهد، مهدي امامي با يك عكس از اراك، ميثم اماني با يك عكس از تربت حيدريه، حميدرضا بازرگاني با دو عكس از زنجان، جعفر بزازپور با يك عكس از اروميه، مهدي تاج آباد با يك عكس از اراك، محمدرضا چايفروش با يك عكس از نيشابور، محمد حميدي با يك عكس از اروميه، سميه حيدري با يك عكس از شهركرد، مريم حيدري با يك عكس از شهركرد، محمد صادق دهقاني با يك عكس از بيرجند، ميثم رستگاري هرمزي با دو عكس از اهواز، مسعود رضايي با يك عكس از اهواز، احسان رضايي با يك عكس از بندرعباس، محمود رييسي با يك عكس از شهركرد، علي رمضاني با يك عكس از آبادان، سجاد زواررضايي با سه عكس از اروميه، حميد سبحاني با يك عكس از مشهد، مهسا سوداگر با يك عكس از بروجرد، صادق سوري با يك عكس از زاهدان، سيد مديار شجاعي فر با مجموعه عكس از اهواز، الهام شيردل با يك عكس از تربت حيدريه، داود عامري با يك عكس از گرگان، جواد عسكراوغلي با دوعكس از اروميه، عبدالله علينژاد با دو عكس از گناباد، سيد مهدي عماد با يك عكس از اراك، مصطفي غلام نژاد با يك عكس از اهواز، قاسم فتحي با دو عكس از اروميه، امير رضا فخري با يك عكس از بندرعباس، امير قادري با سه عكس از اراك، سليمان گلي با يك عكس از تربت حيدريه، علي اكبر محمدزاده مقدم با مجموعه عكس رقص چكه از گناباد، رضا معتمدي با يك عكس از نيشابور، حسين معمري با يك عكس از بجنورد، علي مهرباني با يك عكس از نيشابور، جواد نادري با يك عكس از نيشابور، حميد رضا هلالي با دو عكس از نيشابور، مهران همراهي با دو عكس از اهواز، محمد ورواني فراهاني با يك عكس از اراك .

 

گفتنی ست، چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان از تاريخ 10 تا 13 تيرماه سال 1392 به مدت چهار روز توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در شهرستان شهركرد با حضور استانهاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.

 

انتهای پیام/ع/ -ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.