شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

«مرد پرنده» ایناریتو رونمایی شد

مرد پرنده

سینما پرس- گروه سینما/ نخستین عکس‌های فیلم سینمایی «مرد پرنده» به نویسندگی و کارگردانی الخاندرو گونزالز ایناریتو منتشر شد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان سازنده فیلم سینمایی «مرد پرنده» (Birdman) به نویسندگی و کارگردانی الخاندرو گونزالز ایناریتو نخستین عکس این فیلم کمدی را منتشر کردند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، ایناریتو به همراه نیکولاس جیاکوبون فیلمنامه «مرد پرنده» را نوشته است و این فیلم سینمایی داستان بازیگری از دور خارج شده را به تصویر می‌کشد که سال‌ها پیش یک بار در نقش یک ابر قهرمان ایفای نقش کرده است. این بازیگر که در حال حاضر خود را برای بازی در یک تئاتر آماده می‌کند، تصمیم دارد با ایفای نقش هرچه بهتر در این نمایش به روزهای اوج خود بازگردد و خود را به خانواده‌اش اثبات کند.

 

مرد پرنده1

اما استون، زک گالیفیاناکیس، ادوارد نورتون، مایکل کیتون و نائومی واتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد پرنده» ایفای نقش می‌کنند. همچنین مسئولان سازنده «مرد پرنده» اعلام کرده‌اند که این فیلم سینمایی در سال 2014 میلادی اکران می‌شود.

 

مرد پرنده1

فیلم‌های سینمایی «بابل» (Babel)، «آمورس پروس» (Amores Perros)، «بیوتیفول» (Biutiful) و «21 گرم» از جمله آثار مطرح و برجسته‌ای هستند که الخاندرو گونزالز ایناریتو پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/ ع م

 

 

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.