دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

پوستر قسمت دوم «هابیت» رونمایی شد

پوستر هابیت 2

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده سه گانه «هابیت» از نخستین پوستر دومین قسمت این آثار دنباله‌دار رونمایی کردند.

به گزارش سینما پرس، در فاصله 6 ماه مانده به اکران دومین اپیزود از سه گانه «هابیت» (The Hobbit)، مسئولان سازنده این آثار دنباله‌دار از پوستر تبلیغاتی دومین قسمت از این مجموعه فیلم‌های فانتزی رونمایی کردند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پیتر جکسون؛ کارگردان برنده سه جایزه اسکار سه گانه «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) کارگردانی سه گانه «هابیت» را برعهده دارد و فیلمنامه قسمت دوم این آثار دنباله‌دار را فران والش به همراه فیلیپا بوینس نوشته‌ است.

 

مارتین فریمن، ریچارد آرمیتیج، یان مک‌کلن، لو اوانس، کیت بلانشت، هیوگو ویوینگ، الیجا وود و کریستوفر لی از جمله بازیگران مطرح و برجسته سه گانه «هابیت» هستند.

 

پوستر هابیت 2

دومین قسمت از سه گانه «هابیت» در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) پاییز سال جاری با عنوان «هابیت؛ نابودی اسماگ» (The Hobbit: The Desolation of Smaug) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

در قسمت دوم نیز «دورف»ها به همراه بیبلو بگینز و گاندالف برای پس گرفتن طلاهایشان از «اسماگ» که اژدها است، سفر خود را ادامه می‌دهند.

 

 

نخستین قسمت از مجموعه آثار اکشن فانتزی «هابیت» نیز با اکران در پاییز سال گذشته توانست فروشی برابر با یک میلیارد و 17 میلیون دلار را در سراسر جهان به خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.