یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

«ریو 2096» بهترین اثر جشنواره انیمیشن آنسی شد

ریو

سینما پرس-گروه سینما/ جایزه بهترین اثر این دوره از جشنواره انیمیشن آنسی به «ریو 2096؛ داستان عشق و نفرت» به کارگردانی لوییز بالاگنسی اهدا شد.

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره انیمیشن آنسی شب گذشته در حالی برگزار شد که جایزه بلورین بهترین انیمیشن این جشنواره تخصصی به انیمیشن سینمایی «ریو 2096؛ داستان عشق و نفرت» (Rio 2096: A Story of Love and Fury) به کارگردانی و نویسندگی لوییز بالاگنسی اهدا شد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «رمز عبور ناخودآگاه» (Subconscious Password) به کارگردانی کریس لاندرث نیز جایزه بلورین بهترین انیمیشن کوتاه این دوره از جشنواره انیمیشن آنسی را به خود اختصاص داد.

 

جایزه بلورین بهترین انیمیشن تلویزیونی این دوره از جشنواره آنسی نیز به «Room on the Broom) اهدا شد.

 

انیمیشن سینمایی «مادرم در آمریکا است و با بوفالو بیل ملاقات کرد» (My Mother is in America, and She Met Buffalo Bill) به کارگردانی مارک بوریال و تیبوت اتل نیز جایزه ممتاز هیات داروان این دوره از جشنواره آنسی را از آن خود کرد و «O Apostolo» به کارگردانی فرناندو کورتیزو رودریگز از اسپانیا نیز جایزه بهترین انیمیشن از نگاه تماشاگران این دوره از جشنواره آنسی را دریافت کرد.

 

در این دوره از جشنواره انیمیشن آنسی 236 انیمیشن سینمایی از میان 2460 اثر ارسالی به این دوره از این جشنواره بین‌المللی انتخاب و در بخش مسابقه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.