سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

جنیفر لوپز همراه معدنچیان شیلی شد

جنیفر لوپز

سینما پرس- گروه سینما/ جنیفر لوپز برای بازی در فیلم «33» که داستان معدنچیان محبوس شده شیلیایی را به تصویر می‌کشد، قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، جنیفر لوز؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «خدمتکار منهتن» (Main in Manhattan)، «مادر شوهر هیولا» (Monster-in-Law) و «خارج از دید» (Out of Sight) برای بازی در فیلم سینمایی «33» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مایک مداووی تهیه‌کننده «33» است و این فیلم سینمایی داستان محبوس شدن 33 معدنچی شیلیایی در سال 2010 میلادی را به تصویر می‌کشد. معدنچیان شیلیایی پس از 69 روز حبس در معدنی که فرو ریخته بود با موفقیت نجات یافتند.

 

پاتریشیا ریگن کارگردان «33» است و میکو آلان و خوزه ریورا نیز به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند. همچنین فیلمبرداری فیلم سینمایی «33» از پاییز سال جاری در شیلی آغاز می‌شود.

 

علاوه بر جنیفر لوپز، بازیگران مطرح و برجسته دیگری مانند آنتونیو باندراس و رودریگو سانتورو نیز در فیلم سینمایی «33» ایفای نقش می‌کنند. باندراس در این پروژه در نقش یکی از معدنچیان به نام «ماریو سوپلودا» بازی می‌کند. «ماریو سوپلودا» به دلیل شجاعت و مهربانی که داشته بین معدنچیان با لقب «سوپر ماریو» معروف بوده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.