چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

قسمت دوم «شهر گناه» تابستان 2014 اکران می‌شود

شهر گناه

سینما پرس- گروه سینما/ تاریخ اکران قسمت دوم فیلم سینمایی «شهر گناه» از روز 4 اکتبر 2013 به تاریخ 22 اوت 2014 میلادی تغییر یافت.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «دایمنشن فیلمز» که ساخت و اکران قسمت دوم فیلم سینمایی «شهر گناه» (Sin City) را برعهده دارند به تازگی اعلام کردند که قسمت دوم این فیلم‌های جنایی از روز 4 اکتبر 2013 به تاریخ 22 اوت 2014 میلادی (تابستان 1393) تغییر یافته است.

 

همانند قسمت نخست، رابرت رودریگز و فرنک میلر به طور مشترک کارگردانی قسمت دوم فیلم سینمایی «شهر گناه» را برعهده دارند و جسیکا آلبا، روساریو داوسون، جیم کینگ، میکی بورک و بروس ویلیس نیز از جمله بازیگران قسمت نخست هستند که در قسمت دوم این آثار دنباله‌دار نیز بازی می‌کنند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، اوا گرین، جاش برولین، جمی چانگ و جوزف گوردون لویت نیز بازیگران جدیدی هستند که برای بازی در قسمت دوم فیلم سینمایی «شهر گناه» با مسئولان سازنده آن قرارداد امضا کرده‌اند.

 

فیلم‌های سینمایی «شهر گناه» براساس کمیک استریپ‌های میلر ساخته می‌شود. قسمت نخست این آثار با اکران در سال 2005 میلادی توانست فروشی برابر با 158.7 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.