شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

بازیگر نقش «سیندرلا» در فیلم «در جنگل» معرفی شد

آنا کندریک

سینما پرس- گروه سینما/ آنا کندریک برای بازی در نقش «سیندرلا» در فیلم سینمایی «در جنگل» در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان استودیو «والت دیزنی» است.

به گزارش سینما پرس، آنا کندریک؛ بازیگر نامزد جایزه اسکار فیلم سینمایی «بالا در هوا» (Up in the Air) برای ایفای نقش به عنوان «سیندرلا» در فیلم موزکال «در جنگل» (Into the Woods) در حال انجام مذاکرات نهایی با استودیو فیلمسازی «والت دیزنی» است.

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش گرگ داستان «شنل قرمزی» و مریل استریپ نیز در نقش جادوگر بازی می‌کنند. همچنین جک گیلنهال و کریس پاین نیز به ترتیب در نقش شاهزاده داستان «سیندرلا» و شاهزاده داستان «راپونزل» ایفای نقش می‌کنند.

 

امیلی بلانت نیز در این پروژه به عنوان همسر مرد نانوا ایفای نقش می‌کند و تریسی اولمان نیز در «در جنگل» در نقش مادر جک غول کش بازی می‌کند.

 

«در جنگل» که براساس نمایشی با همین نام ساخته می‌شود داستان زن و شوهری نانوا را به تصویر می‌کشد که برای برداشتن نفرینی که روی خانواده آن‌ها است به داخل جنگلی مرموز وارد می‌شوند تا در آنجا با جادوگری که آن‌ها را نفرین کرده است برخورد کنند. در حین این سفر آن‌ها در جنگل با شخصیت‌هایی مانند «راپونزل»، «سیندرلا» و «شنل قرمزی» برخورد می‌کنند.

 

راب مارشال؛ کارگردان فیلم‌‌های سینمایی موزیکالی مانند «شیکاگو» (Chicago) و «نه» (Nine) نیز ساخت فیلم سینمایی موزیکال «در جنگل» را برعهده دارد و جیمز لپاین نیز فیلمنامه لین پروژه را می‌نویسد. همچنین مسئولان استودیو «والت دیزنی» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم موزیکال «در جنگل» را برعهده دارند نیز چندی پیش اعلام کردند که این فیلم سینمایی در روز کریسمس 2014 میلادی (دی ماه 1393 هجری شمسی) روی پرده سینماهای آمریکا شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.