شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

سهراب پورناظری و همایون شجریان «آیینه ها» را به صحنه می برند

همایون شجریان

سینما پرس- گروه هفت هنر/ کنسرت «آیینه ها» با نوازندگی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان امشب در مالزی برگزار می شود.

سهراب پورناظری نوازنده  فرزند کیخسرو پورناظری در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: امروز یکم تیر در مالزی با همایون شجریان کنسرت آیینه ها را به روی صحنه می بریم. این کنسرت که با همراهی گروه «سیاوش» برگزار خواهد شد ادامه کنسرت های سال گذشته و شامل اجرای همان قطعات کنسرت «آیینه ها» می شود.

 

وی تصریح کرد: در این کنسرت همایون نصیری با نوازندگی سازهای کوبه ای، مهیار طریحی با نوازندگی سنتور و آیین مشکاتیان با نوازندگی تمبک و کوزه در این کنسرت حضور دارند.

 

وی ادامه داد: بخشی از این کنسرت به بداهه خوانی و بداهه نوازی اختصاص دارد که با اجرای اشعاری از مولانا، خیام و حافظ همراه می شود.

 

گفتنی است؛ تالار وحدت نیز طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ تیر ماه ساعت 21:30 میزبان کنسرت سهراب پورناظری و همایون شجریان خواهد بود.

 

پیش‌تر کنسرت مشترک همایون شجریان و برادران پورناظری در شهرهای پاریس (13 آوریل) برابر با 24 فروردین، گوتنبرگ (19 و 20 آوریل) برابر با 30 و 31 فروردین و استکهلم (21 آوریل) 1 اردیبهشت سال جاری برگزار شد. همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری خود را از سال 91 با برگزاری کنسرت «آیینه‌ها» آغاز کردند.

 

انتهای پیام/ص

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.