شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

امروز، آخرين مهلت ثبت نام در جشنواره تسنيم

جشنواره تسنیم

سینماپرس-گروه سینما/ علاقه مندان برای شركت در جشنواره تسنيم تنها امروز اول تیرماه مهلت دارند.

به گزارش روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران به نقل از معاونت امور جشنواره ها ، بازرگاني و بين الملل انجمن سينماي جوانان ايران، آخرين مهلت شركت در جشنواره تسنيم امروز - اول تيرماه - است.

 

در ادامه اين گزارش آمده است: جشنواره در سه بخش فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس از 22 تا 24 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار مي شود.


تشويق جامعه هنري كشور و ترغيب هنرمندان براي پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن كريم واستفاده از ظرفيت هنر براي ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامي وايجاد زمينه مناسب براي رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي هنر فيلمسازي با محوريت قرآن و عترت از اهداف جشنواره تسنيم – آيات قرآني است.


دربخش موضوعات جشنواره نيز آمده است: سبك زندگي قرآني، آموزه‌هاي اخلاقي مبتني بر قرآن و عترت، قصص قرآن، انسان از منظر قرآن، قرآن كتاب بيداري، ايثار و شهادت در قرآن و معارف اهل بيت، سيماي پيامبر اسلام (ص) در قرآن، نيكي به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهي، آثار و بركات نيكي در زندگي مردم، كسب روزي حلال و معاملات اسلامي از ديدگاه قرآن و عترت، انفاق در قرآن، جهاد از ديدگاه قرآن، پوشش و عفاف از منظر قرآن و عترت. 

 


دومين جشنواره تسنيم یا آيات قرآني توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان رضوي برگزار مي شود.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.