جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

جدیدترین نسخه «نابودگر» 2015 اکران می‌شود

ترمیناتور

سینما پرس- گروه سینما/ جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «نابودگر» که در تاریخ 26 ژوئن 2015 اکران می‌شود، نخستین اپیزود از یک سه گانه است.

به گزارش سینما پرس، مسئولان سازنده جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «نابودگر» (Terminator) به تازگی اعلام کرده‌اند که این فیلم سینمایی در تاریخ 26 ژوئن (تیر ماه) سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوهای فیلمسازی «پارامونت پیکچرز»، «اسکای‌دنس پیکچرز» و «آناپورنا پیکچرز» تهیه‌کنندگان جدیدترین نسخه «نابودگر» هستند و بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، نسخه جدید این فیلم سینمایی نخستین اپیزود از یک سه گانه است.

 

فیلم سینمایی «نابودگر» برای نخستین بار در سال 1984 میلادی اکران شد. آرنولد شوارتزنگر در نقش اصلی این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کرد و جیمز کامرون نیز کارگردان این پروژه بود. بعدها در سال‌های 1991 و 2003 مسلادی 2 فیلم سینمایی «نابودگر» با حضور آرنولد ساخته شد که به ترتیب با عناوین «نابودگر 2؛ روز قیامت» (Terminator 2: Judgment Day) و «نابودگر 3؛ ظهور ماشین‌ها» (Terminator 3: Rise of the Machines) اکران شدند.

 

در سال 2009 میلادی نیز یک فیلم سینمایی با عنوان «نابودگر رستگاری» (Terminator Salvation) با حضور کریستن بیل، سم ورثینگتن و مون بلادگود ساخته و اکران شد و توانست فروشی برابر با 371 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

 

مسئولان سازنده جدیدترین نسخه «نابودگر» هنور از پیوستن آرنولد به این فیلم سینمایی برای بازی در نقش اصلی این پروژه خبری منتشر نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.