جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

از الیزابت تایلر تا شون کانری روی میز حراجی کریستی

الیزابت تیلور-شان کانری

سینما پرس- گروه سینما/ ساعتی که شان کانری در یکی از اپیزودهای «جیمز باند» به دست کرده بود در حراجی کریستی با قیمتی برابر با 160 هزار دلار به فروش رسید.

به گزارش سینما پرس، حراجی کریستی در لندن روز گذشته در حالی برگزار شد که در آن ساعتی که شان کانری در سال 1965 میلادی در یکی از اپیزودهای مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» به نام «Thunderball» به دست کرده بود با قیمتی برابر با 160 هزار دلار به فروش رسید.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این ساعت نخستین زمان سنجی بوده که برای مامور مخفی 007 ساخته شده است. شمارشگری که بر روی این ساعت نصب شده به جیمز باند کمک می‌کرده تا او امواج رادیویی بمب‌های اتمی «ناتو» که توسط «Spectre» دزدیده شده‌ است را ردیابی کند.

 

این ساعت در صحنه‌های مختلفی در فیلم «جیمز باند» در دست شان کانری دیده می‌شود، مخصوصا سکانسی از فیلم که او در حالی که این زمان سنج را به دست دارد در شب به زیر آب می‌رود تا کشف کند که بمب‌ها در قایق هستند یا خیر.

 

دپارتمان هنری «باند» به یک کمپانی ساعت سازی سفارش داده بود تا برای این ساعت یک قاب ضد آب بسازد. این تنها ساعتی بود که برای فیلم ساخته شده است. این ساعت بعد از پایان فیلمبرداری گم شده بود، اما چندی پیش پیدا شد.

 

علاوه بر ساعت جیمز باند، نخستین لباس عروسی الیزابت تایلر نیز با قیمتی برابر با 188 هزار دلار در حراجی کرسیتی به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.