شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

کامرون دیاز در فیلم «آنی» جایگزین ساندرا بولاک شد

کامرون دیاز-ساندرا بولاک

سینما پرس- گروه سینما/پس از جدایی ساندرا بولاک از بازی در نقش خانم هانیگان در فیلم سینمایی «آنی»، مسئولان این پروژه با کامرون دیاز قرارداد امضا کردند.

به گزارش سینما پرس، پس از گذشت چند روز از خبر جدایی ساندرا بولاک از بازی در فیلم سینمایی «آنی» (Annie)، مسئولان سازنده این پروژه اعلام کردند که با کامرون دیاز قرارداد امضا کرده‌اند.

 

به گزارش سینما پرس، دیاز در فیلم موزیکال «آنی» در نقش خانم هانیگان بازی می‌کند. او که زنی خسیس است با همکاری آنی (کونژان ویلیس) و دوستانش یک یتیمخانه را تاسیس و راه‌اندازی می‌کند. جمی فاکس نیز در این فیلم سینمایی در نقش شخص ثروتمندی به نام بنجامین استاکس بازی می‌کند.

 

فیلم سینمایی «آنی» که در قالب آثار موزیکال ساخته می‌شود بازسازی یک فیلم سینمایی با همین نام است که پیش از این در سال 1982 میلادی ساخته شده است و کارول برنت در نقشی که قرار است دیاز بازی ‌کند در نخستین نسخه این پروژه بازی کرده است.

 

ویل گلاک کارگردان «آنی» است و ویل اسمیت به همراه جی زی، جیمز لاسیتر، جادا پینکت اسمیت، جی براون و استودیو «مارسی مدیا» تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

 

منابع نزدیک به این پروژه اظهار کرده‌اند که تولید این فیلم سینمایی از پاییز سال جاری آغاز می‌شود و «آنی» در سال 2014 میلادی روی پرده سینماها می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.