چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

پوستر فیلم سینمایی «جابز» رونمایی شد

پوستر فیلم استیو جابز

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو فیلمسازی «اُپن رود فیلمز» که مسئولیت اکران فیلم زندگی‌نامه استیو جابز را برعهده دارند، نخستین پوستر این فیلم سینمایی را منتشر کردند.

به گزارش سینما پرس، همزمان با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم زندگی نامه استیو جابز، مسئولان سازنده این پروژه از نخستین پوستر این فیلم سینمایی که «جابر» (Jobs) نام دارد رونمایی کردند.

 

بنابر گزارش مووی فون، مارک هلمز توسط شرکت فیلمسازی‎اش به نام «فایو استار» با بودجه ای برابر با15  میلیون دلار تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «جابز» را برعهده دارد و این فیلم سینمایی که داستان آن بین سال های 1971 تا 2000 میلادی رخ می‌دهد، زندگی استیو جابز از دوران نوجوانی تا تاسیس شرکت رایانه‌ای «اپل» و تبدیل شدن به یکی از خلاق‌ترین کارآفرینان زمان ما را به تصویر می کشد.

 

جاشوا مایکل استرن کارگردان «جابز» است و مت ویتلی نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است. همچنین اشتون کوچر؛ بازیگر فیلم سینمایی «شب عید»  (New Year`s Eve)، «تاثیر پروانه ای» (The Butterfly Effect)، «بدون هیچ وابستگی» (No String Attached) و «احمق، ماشین من کجاست؟» (Dude, Where`s My Car) نیز در این فیلم سینمایی در نقش استیو پاول جابز بازی می کند.

 

پوستر فیلم جابز

درموت مولرونی، جاش گد، لوکاس هاس، جی. کی. سایمونز و متیو مادین نیز دیگر بازیگرانی هستند که به همراه اشتون کوچر در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

 

استیو پاول جابز؛ کارآفرین، مخترع، بنیانگذار، مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای «اپل»، مدیر عامل شرکت فیلمسازی «پیکسار» و عضو هیات مدیره شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» بود که پیش از این در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) پاییز سال 2011 میلادی درگذشت.

 

همچنین فیلم سینمایی «جابز» در تاریخ 16 اوت (25 مرداد) تابستان سال جاری روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.