جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

سم مندس کارگردان بیست و چهارمین فیلم «جیمز باند» شد

سم مندس و دنیل کرگ

سینما پرس- گروه سینما/ سم مندس کارگردانی بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «جیمز باند» را برعهده گرفت و دنیل کرگ نیز در جدیدترین اپیزود این آثار اکشن در نقش مامور 007 بازی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان سازنده بیست و چهارمین قسمت از فیلم‌های سینمایی «جیمز باند» (James Bond) در بیانیه‌ای اعلام کردند که سم مندس بار دیگر برای کارگردانی جدیدترین اپیزود این آثار اکشن قرارداد امضا کرده است.

 

مندس که پیش از این در سال 1999 میلادی برای ساخت فیلم سینمایی «زیبای آمریکایی» (American Beauty) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان شده است، در سال گذشته کارگردانی بیست و سومین قسمت از فیلم‌های سینمایی «جیمز باند» به نام «اسکای‌فال» (Skyfall) را برعهده داشت.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، در متن بیانیه‌ای که توسط گری باربر؛ رییس استودیو «ام‌جی‌ام»/ مایکل لایتون؛ مدیر استودیو «سونی» در آمریکا و امی پاسکال؛ معاون «سونی پیکچرز انترتینمنت منتشر شده آمده است که دنیل کرگ نیز دوباره در بیست و چهارمین فیلم سینمایی «جیمز باند» در نقش مامور مخفی 007 بازی می‌کند. همچنین مایکل جی ویلسون و باربارا بروکولی نیز تهیه‌کنندگان جدیدترین «جیمز باند» هستند.

 

فیلمنامه بیست و چهارمین فیلم سینمایی «جیمز باند» را جان لوگن می‌نویسد و این فیلم سینمایی در تاریخ 6 نوامبر 2015 در آمریکا و روز 23 اکتبر همان سال در انگلستان روی پرده سینماها می‌رود.

 

مندس در بیانیه‌ای درباره کارگردانی بیست و چهارمین «جیمز باند» گفت: من بسیار خوشحال هستم که تهیه‌کنندگان این امکان را به من دادند تا با کارگردانی بیست و چهارمین «جیمز باند» بتوانم به تعهدات سینمایی خودم عمل کنم. برای در دست گرفتن سکان هدایت این پروژه و همکاری دوباره با دنیل کرگ، مایکل جی ویلسون و باربارا بروکولی لحظه شماری می‌کنم.

 

خبر کارگردانی بیست و چهارمین فیلم سینمایی «جیمز باند» توسط مندس در حالی منتشر شد که 4 ماه پیش این کارگردان انگلیسی اعلام کرده بود که ساخت این آثار را دیگر بر عهده نمی‌گیرد.

 

مندس در آن زمان اظهار کرده بود که کارگردانی «اسکای فال» یکی از بهترین تجربه‌های دوران کاری حرفه‌ای او بوده است، اما تعهدات دیگری دارد که شامل بر روی صحنه بردن 2 نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) و «شاهر لیر» (King Lear) می‌شود و این آثار تمام تمرکزش در سال آینده را به خودشان معطوف می‌کنند.

 

بیست و سومین فیلم سینمایی «جیمز باند» که عنوان آن «اسکای‌فال» بود در سال 2012 میلادی اکران شد و توانست عنوان پرفروش‌ترین اثر در میان این آثار را به خود اختصاص دهد. «اسکای‌فال» فروشی برابر با یک میلیارد و صد میلیون دلار را برای خود رقم زده بود. همچنین «اسکای‌فال» توانست 2 جایزه اسکار بهترین ترانه و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.