یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

آهو خردمند عنوان کرد:

فيلم ساز شدن به صورت تجربي ديگر محلي از اعراب ندارد

آهو خردمند

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بازیگر پیشکسوت سینما در مورد مسائل آکادمیک در عرصه فیلمسازی گفت: فيلمساز شدن به صورت تجربي ديگر محلي از اعراب ندارد.

به گزارش سینما پرس، آهو خردمند بازيگر با سابقه سينما در خصوص جشنواره فيلم اولي ها عنوان كرد: برگزاري جشنواره يكي از اقدامات موثر فرهنگي در تمام عرصه هاي هنري وفيلم سازي است و باعث جريان سازي در جهت توجه همگاني به موضوع مورد نظر جشنواره مي شود.

 

بازيگر زخم شانه حوا با تاكيد بر اهميت توجه به جوانها افزود: توجه به جوانها و حمايت از آنها جزو كارهاي زير بنايي در سينما است و باعث پرورش نيروهاي جوان و با استعداد مي شود، رويكرد انجمن در جهت برگزاري اين جشنواره در سال قبل به طور حتم در سال هاي آينده تبعات مثبتي خواهد داشت.

 

خردمند با اشاره به لزوم آموزش هاي كلاسيك درعرصه فيلم سازي تصريح كرد: عصر معاصر، عصر مسائل آكادميك و علمي است و  فيلم ساز شدن به صورت تجربي ديگر محلي از اعراب ندارد و بايد بر طبق متد و سبك هاي روزي فيلم سازي جوانها مورد آموزش قرار بگيرند و به طور حتم جشنواره فيلم اولي در تدوام چنين هدفي برگزار شده است.

 

شایان ذکر است دومين جشنواره فيلم اولي ها از ۱۰ تا ۱۳ شهريور ماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني در سراسر كشور برگزار مي شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.