چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

در صورت امضا قرار داد/

مریل استریپ رئیس جامعه سالمندان می‌شود

مریل استریپ

سینما پرس- گروه سینما/ مریل استریپ برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «گیور» در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده این پروژه است.

به گزارش سینما پرس، مریل استریپ؛ بازیگر برنده سه جایزه اسکار فیلم‌های سینمایی «بانوی آهنین» (The Iron Lady)، «انتخاب سوفی» (Sophie's Choice) و «کرامر علیه کرامر» (Kramer vs. Kramer) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «گیور» (The Giver) با مسئولان سازنده این پروژه در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوهای فیلمسازی «وین‌اشتاین» و «والدن مدیا» مسئولیت ساخت و اکران «گیور» را برعهده دارند و فیلیپ نویس نیز کارگردان این فیلم سینمایی است.

 

جف بریجز و برنتون توایتزس نیز از جمله بازیگران برجسته‌ای هستند که پیش از استریپ برای بازی در فیلم سینمایی «گیور» قرارداد امضا کرده‌اند.

 

توایتزس در این فیلم سینمایی در نقش پسر جوانی بازی می‌کند که برای نوشتن خاطرات پیرمردی به نام «گیور» (بریجز) استخدام می‌شود و مریل استریپ نیز در صورت توافق در نقش رییس جامعه سالمندان بازی می‌کند.

 

بودجه‌ای برابر با ۲۵ میلیون دلار برای ساخت «گیور» در نظر گرفته شده است و وادیم پیرلمن بر اساس رمانی از لویس لوری فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد. به احتمال زیاد فیلمبرداری این پروژه در آفریقای جنوبی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.